رشد 80 درصدی فروش با چیدمان اصولی فروشگاه ها

به گزارش شیوا مارکت، یک مدرس دانشگاه گفت: یک چیدمان خوب و مطلوب می تواند رشد 80 درصدی فروش را در داخل فروشگاه ایجاد کند.

رشد 80 درصدی فروش با چیدمان اصولی فروشگاه ها

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، سیدجواد موسوی عصر (دوشنبه) در چهارمین سمینارآموزشی مبانی فروشندگی حرفه ای و مدیریت چیدمان فروشگاهی کشور که در تالار رودکی ملک شهر برگزار گردید، با بیان اینکه در این همایش بیشترین مباحث مربوط به فروشندگی و فروشگاهی است، اظهار کرد: یکی از نکاتی که امروزه در فروشگاه های بزرگ رعایت می گردد استانداردهای مربوط به چیدمان است، چرا که در افزایش فروش محصولات داخل فروشگاه موثر است.

وی با اشاره به اینکه یک چیدمان خوب کمک می نماید تا مشتری راحت تر کالای مورد نظر خود را پیدا کند، اضافه کرد: تکنیک های مختلفی مانند چیدمان عمودی و افقی برای چیدمان وجود دارد که فروشگاه های بزرگ باید با این تکنیک ها آشنا و از آن استفاده نمایند.

موسوی تاکید نمود: یک چیدمان خوب و مطلوب می تواند رشد 80 درصدی فروش را در داخل فروشگاه ایجاد کند، بنابراین استفاده از یک الگوی درست در چیدمان ضروری به نظر می رسد.

مدیر شعبه گروه تولیدی محصولات عالیس در اصفهان نیز در این همایش گفت: هدف از برگزاری این همایش کشوری ارائه آموزش های لازم برای فروشگاه ها مانند سوپر مارکت ها و فروشگاه های کوثر است.

محمد معتمدی با بیان اینکه این همایش با همکاری اتحادیه فروشندگان مواد غذایی و دانشگاه علمی کابردی عالیس برگزار گردیده است، تاکید نمود: ممکن است در این فروشگاه ها چیدمان آنها در داخل یخچال ها و شلف مغازه به گونه ای نباشد که مشتری یا مصرف نماینده را جذب کند.

هم چنین، مجید حاج محمدی مدیر آموزش گروه تولیدی عالیس با بیان اینکه در حال حاضر چهارمین سمینار آموزشی و تخصصی مبانی فروشندگی حرفه ای چیدمان فروشگاهی در سطح کشور در اصفهان برگزار می گردد، اظهار کرد: در این همایش 1200 مهمان ویژه حضور دارند که در واقع تمام عاملین فروشگاهی مغازه ها و فروشگاه ها محسوب می شوند.

وی ادامه داد: دانشگاه علمی کابردی عالیس با همکاری صنف فروشندگان لبنیات اصفهان طرح جامع مشترک آموزشی را در نظر گرفته که در آن عاملین فروشگاه ها حضور خواهند داشت و از این فرصت استفاده خواهند کرد و مهارت های فروشندگی و نحوه ارتباط با مشتری به صورت حرفه ای را یاد خواهند گرفت.

مدیر آموزش گروه تولیدی عالیس توضیح داد: از دغدغه های فروشگاه های کوچکی که در حال حذف و یا تا 10 سال آینده حذف می شوند این است که هنوز به فروشندگی نگاه سنتی دارند و نحوه برخورد با مشتری را نمی دانند، در نتیجه رسالت دانشگاه عالیس عملیاتی کردن این کار است.

sloblag.com: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 314

به "رشد 80 درصدی فروش با چیدمان اصولی فروشگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 80 درصدی فروش با چیدمان اصولی فروشگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید