رضا جعفری سرپرست مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی میراث فرهنگی شد

به گزارش شیوا مارکت، در حکمی از سوی معاون رئیس جمهوری، رضا جعفری به عنوان سرپرست مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب شد.

رضا جعفری سرپرست مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی میراث فرهنگی شد

در حکم علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خطاب به رضا جعفری آمده است:

نظر به تعهد و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب می شوید.

ارتقا و انتقال دانش کار، ایجاد مهارت های شغلی به منظور افزایش بهره وری، شناسایی و ارتقای معلومات و تجارب شاغلین حرفه ها و مشاغل گوناگون، ایجاد هماهنگی بین مهارت و دانش کار، برنامه ریزی به منظور تأمین منابع مالی و حضور فعال در عرصه آموزش های ضمن خدمت دستگاه ها از جمله اهداف مؤسسه است که انتظار می رود در راستای اجرای مصوبه شماره 1682488 مورخ 1396.11.17 شورای عالی اداری با اتخاذ تدابیر مناسب و با نظارت بر حسن اجرای کلیه ضوابط و مقررات آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی با برنامه ریزی دقیق و سازماندهی مناسب و بهره گیری از توان صاحب نظران و کارشناسان در راستای حفظ و تحقق آن اهتمام لازم به عمل آید.

توفیق روز افزونتان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم.

tafatton.ir: تفطن: گردشگری، تور لحظه آخری ارزان قیمت، بلیط، ویزا، هتل

منبع: سازمان میراث فرهنگی
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 2207

به "رضا جعفری سرپرست مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی میراث فرهنگی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا جعفری سرپرست مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی میراث فرهنگی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید