رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ادارات سلماس جدی گرفته شود

به گزارش شیوا مارکت، خبرنگاران/آذربایجان غربی مدیر شبکه بهدشات و درمان سلماس گفت: متاسفانه شرایط رعایت فاصله گذاری اجتماعی و موارد بهداشتی در سطح صنوف و ادارات سلماس رضایت بخش نیست و نیاز است هم مردم و هم مسئولین در این خصوص احساس مسئولیت بیشتری به خرج دهند.

رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ادارات سلماس جدی گرفته شود

دکتر حمیدرضا جباری امروز 26مرداد در جلسه ستاد شهرستانی مقابله و پیشگیری از کرونا در سلماس گفت: همه روزه شاهد تجمعات مختلف بدون رعایت موارد بهداشتی در ادارات و محل های ارائه خدمات الکترونیک و دفاتر پیشخوان خدمات دولت هستیم و نیازمند آن هستیم اقدامات جدی تری در راستای رعایت فاصله گذاری ها و پرووتکلهای بهداشتی در این مکان ها صورت گیرد.

جباری اظهار داشت: بروز پیک اول کرونا در سلماس خفیف بود اما بعد تعطیلات نوروزی و پس از برداشته شدن فاصله گذاری ها و سفرها و... از اواخر فروردین تعداد مبتلایان و فوتی ها در سلماس افزایش قابل توجهی یافت و باعث شد پیک دوم در سلماس شدت بیشتری داشت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سلماس اظهار کرد: بخش قابل توجهی از افزایش آمار بیماران سلماس مربوط به مراسمات اجتماعی عروسی و ترحیم در مناطق شهری و روستایی بوده و به مردم هشدار میدهیم درصورت شرکت در این مراسمات قطعا شرایط شهرستان وخیم تر خواهد شد و شاهد افزایش آمار مبتلایان خواهیم بود.

وی گفت: این ویروس همه آحاد جامعه را در خطر قرار می دهد و با کسی شوخی ندارد و همه ما باید در برابر محافظت خود و افراد جامعه احساس مسئولیت داشته باشیم.

جباری افزود: با توجه به درپیش بودن ایام محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان نیازمند همکاری همه دستگاه های ذیربط در زمینه اعمال پروتکل های خاص این ایام در هیئات عزاداری هستیم و مراسم سینه زنی حداکثر در دو ساعت و در فضای باز خواهد بود و سخنرانی و روضه خوانی هم در مدت زمان محدود در فضای بسته امکان پذیر است.

وی اظهار کرد: باتوجه به در پیش بودن برگزاری کنکور سراسری در سلماس ، هماهنگی های لازم بین دانشگاه آزاد اسلامی، آموزش و پرورش و نهاد و دستگاه های دخیل در برگزاری کنکور در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم با همکاری همه مسئولین بتوانیم تمامی ضوابط و پروتکل های درنظرگرفته شده برای برگزاری این آزمون را رعایت و در حوزه های امتحانی رعایت کنیم.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 22551

به "رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ادارات سلماس جدی گرفته شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ادارات سلماس جدی گرفته شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید