رفسنجان درجمع 20 نامزد نهایی انتخاب پایتخت کتاب ایران نهاده شد

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، ایمان محمدآبادی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پنجمین دوره انتخاب پایتخت کتاب ایران 172 شهر از تمامی استان های کشور پیروز به ارسال آثار خود به دبیرخانه مرکزی این جشنواره شدند که این تعداد نسبت به سال گذشته 15 درصد رشد داشته است.

رفسنجان درجمع 20 نامزد نهایی انتخاب پایتخت کتاب ایران نهاده شد

وی با اشاره به اینکه در این دوره به غیر از افزایش کمی آثار ارسالی به دبیرخانه، در حوزه محتوایی و مستندسازی نیز شهرهای شرکت کننده رشد قابل توجهی داشته اند، یادآور شد: داوری این دوره در سه مرحله صورت گرفت و 35 شهر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

وی توضیح داد: هیئت داوران در تاریخ چهارشنبه 17 بهمن ماه، 20 شهر را به عنوان شهرهای راه یافته به مرحله نهایی این دوره از برنامه انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران انتخاب کردند که شهرستان رفسنجان جزء این شهرها است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان با همکاری فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر، دانشگاه حضرت ولی عصر(عج)، دانشگاه علوم پزشکی، آموزش وپرورش، نهاد کتابخانه های عمومی، آستان قدس رضوی، اتاق اصناف، سازمان های مردم نهاد، کانون های فرهنگی و هنری مساجد، تالارها و چاپخانه ها، ناشران و موسسات فرهنگی و هنری با ارسال بیش از 300 صفحه مستندات شامل گزارش مکتوب و مصور فعالیت ها، تفاهم نامه ها، پژوهش ها و لوح فشرده مربوط به اقدامات اجرا شده در حوزه کتاب وکتابخوانی در این دوره انتخاب پایتخت کتاب ایران شرکت نموده بود.

محمدآبادی با بیان اینکه رفسنجان پیش از این در سال 96 نیز تا مرحله نهایی دوره انتخاب پایتخت کتاب ایران پیش رفته بود، اظهار داشت: با توجه به فعالیت های انجام شده و طرح های ارائه شده که برخی از آنها درکشور بی نظیر و با ابتکار رفسنجان بوده است انتظار می رود این عنوان به شهرستان رفسنجان تعلق گیرد.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 3384

به "رفسنجان درجمع 20 نامزد نهایی انتخاب پایتخت کتاب ایران نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفسنجان درجمع 20 نامزد نهایی انتخاب پایتخت کتاب ایران نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید