رقیب توییتر دو میلیون کاربر دارد!

به گزارش شیوا مارکت، زومیت نوشت: شبکه اجتماعی غیر متمرکز بلواسکای که یکی از رقبای ایکس (توییتر سابق) محسوب می شود، اکنون دو میلیون کاربر فعال دارد.

رقیب توییتر دو میلیون کاربر دارد!

شبکه اجتماعی غیر متمرکز بلواسکای که یکی از رقبای ایکس (توییتر سابق) محسوب می شود، اکنون دو میلیون کاربر فعال دارد.

بلواسکای، شبکه اجتماعی غیر متمرکز جایگزین ایکس (توییتر سابق)، می گوید تعداد کاربرانش از دو میلیون عبور کرده و این موضوع تنها دو ماه پس از عبور از یک میلیون کاربر اتفاق افتاده است. این شرکت همچنین در حال اضافه کردن یک رابط وب عمومی است که می تواند به مجذوب کننده تر شدن آن برای خبرنگاران و دیگر کاربران کمک کند.

یکی از موانع بزرگ بلواسکای برای جذب کاربران بیشتر این است که افراد نمی توانند پست ها را بدون ایجاد حساب کاربری مشاهده کنند، بنابراین یک رابط وب عمومی در نهایت به رفع این مشکل کمک می کند. براساس اعلام رسمی بلواسکای، این رابط عمومی قرار است در اواخر ماه جاری میلادی ارائه شود.

بلواسکای از نظر فنی یک شبکه اجتماعی غیر متمرکز است و براساس پروتکل AT ساخته شده، اما کاربران برای ثبت نام در بلواسکای (که هنوز فقط با داشتن دعوت نامه مجاز است) باید از طریق شبکه اصلی این شرکت اقدام کنند.

شبکه یکپارچه به کاربران اجازه می دهد به جای یک پلتفرم مرکزی بزرگ مانند ساختار بیشتر شبکه های اجتماعی، از طریق ارائه دهندگان مختلف پست بگذارند. در حال حاضر، Mastodon برجسته ترین پلتفرم غیرمتمرکز شبیه به توییتر است که از چندین ارائه دهنده پشتیبانی می کند و خبرنگاران و متخصصان زیادی را به خود جذب کرده است.

بلواسکای همچنین تأیید کرده است که اخیراً ویژگی هایی مانند اعلان های گوشی، تأیید ایمیل برای حساب کاربری و بهبودهای مربوط به دسترسی را به برنامه خود اضافه کرده است.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 آبان 1402 بروزرسانی: 26 آبان 1402 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 30120

به "رقیب توییتر دو میلیون کاربر دارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقیب توییتر دو میلیون کاربر دارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید