روشی که از تشخیص روزانه 400 سرطان می کاهد

به گزارش شیوا مارکت، نتایج یک آنالیز جدید حاکی از آن است اگر انگلیسی ها زندگی سالم تری داشته باشند، روزانه از تشخیص 400 سرطان کاسته می گردد.

روشی که از تشخیص روزانه 400 سرطان می کاهد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، نتایج یک آنالیز جدید حاکی از آن است اگر انگلیسی ها زندگی سالم تری داشته باشند، روزانه از تشخیص 400 سرطان کاسته می گردد.

بنا به گزارش صندوق جهانی تحقیقات سرطان که براساس داده های سال 2017 تخمین هایی را انجام داده می توان از 40 درصد سرطان ها به راحتی جلوگیری کرد.

کارشناسان باور دارند پیروی از سبک زندگی سالم مانند ورزش و دستیابی به وزن متعادل، عدم مصرف الکل و دخانیات می تواند در دسته روش هایی قرار بگیرد که به میزان قابل توجهی منجر به کاهش آمار بروز سرطان و حتی دیگر بیماری ها نظیر دیابت و بیماری های قلبی می گردد.

صندوق جهانی تحقیقات سرطان (WCRF) تخمین زده است در صورت قطع مصرف سیگار و از دست دادن وزن، حدود 40 درصد از موارد سرطان جلوگیری می گردد؛ هر دو اصلی ترین علل بروز سرطان ها هستند و به ترتیب 15 درصد و شش درصد تشخیص ابتلا به این بیماری را به وجود می آورند.

سوزانا براون، رئیس تفسیر تحقیقات در WCRF گفت: وقتی کلمه سرطان را می شنویم، اغلب اوقات به عنوان موضوعی که اجتناب ناپذیر است درباره آن فکر می کنیم، در حالی که اینطور نیست و با پیروی از سبک زندگی سالم به میزان قابل توجهی می توان از ابتلا به آن در امان بود.

انتهای پیغام/

tour-malaysia.ir: تور مالزی | تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 17470

به "روشی که از تشخیص روزانه 400 سرطان می کاهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روشی که از تشخیص روزانه 400 سرطان می کاهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید