زوم zoom؛ اپلیکیشنی برای جمع های محبت آمیز و جلسات کاری

به گزارش شیوا مارکت، با وجود کرونا ویروس و پویش در خانه بمانیم، در بیشتر کشورها بسیاری از برنامه های کاری به تعلیق در آمده و مختل شده است. زوم اپلیکیشنی است که می توانید از برگزاری جلسات کاری گرفته تا یک دورهمی محبت آمیز برای تبریک تولد، روی آن حساب کنید. تماس های ویدیویی اغلب اپلیکیشن ها قابیلت برگزاری تماس های کنفرانسی را ندارند. به طور مثال ایمو و واتس آپ 2 اپلیکیشنی هستند که امکان تماس های تصویری یا ویدیویی را دارند؛ اما این فقط مختص به دو نفر است. زوم قابلیت برگزاری چند تماس تصویری به صورت همزمان را دارد و این نقطه قوتی است که خبرنگاران زندگی می خواهد در ادامه بیشتر توضیح دهد.

زوم zoom؛ اپلیکیشنی برای جمع های محبت آمیز و جلسات کاری

تفاوت بین زوم و اسکایپ

اسکایپ یکی از نرم افزارهای شرکت مایکروسافت است. این اپلیکیشن قبل تر از زوم در دسترس قرار گرفت و بسیاری با آن آشنایی کامل دارند. تفاوتی که باعث شده است زوم موفقیت بیشتری کسب کند و ارزش سهام آن نسبت به ماه پیش حدود 2 برابر افزایش داشته باشد، کارکرد ساده و امکان به اشتراک گذاشتن محتوا با هر فرمتی است که پیش از این کار با اسکایپ کمی سخت می بود؛ زیرا هر فرمت برخی فایل ها قابل انتشار نبود علاوه بر آن، فرایند کند و مختل شدن برخی تماس ها، موجب نارضایتی کاربران از اسکایپ شد. زوم سرعت نسبتا بیشتر و پلت فرم ساده تری نسبت به اسکایپ دارد. پس عجیب نیست که کاربران زوم را ترجیح داده اند و ارزش سهام آن از نیم میلیون دلار در ماه ژانویه، حالا به 118 میلیون دلار رسیده است.

حریم خصوصی و امنیت در زوم

به گزارش سی ان ان، کابینه انگلستان برای برگزاری کفرانس های خود از زوم استفاده کرده است. همین خبر، تنها برای برجسته شدن این اپلیکیشن کافی بود؛ اما زوم حمایت های بسیاری از مردم آمریکا و اروپا را نیز به دست آورد. شاید اینطور به نظر برسد که زوم بهترین انتخاب برای انجام کارهای تیمی و کنفرانس های تصویری باشد؛ اما از جایی که احتیاط شرط عقل است، تا حد ممکن از انتشار محتوایی که حاوی اطلاعات مهم هستند خودداری کنید. زوم حقوق حریم شخصی کاربران را تایید و تضمین کرده است؛ اما می دانیم که نه تنها زوم بلکه همه محتواهای منتشر شده در فضای مجازی به سختی کنترل می شوند و اغلب زیان هایی غیرقابل جبرانی به بار می آورند. خودمان از حریم شخصی مان محافظت کنیم. سی ان ان درباره حفظ اطلاعات و حریم شخصی زوم گفت: معلوم نیست چه تماس هایی ضبط و بایگانی می شوند. با این حال سخنگوی شرکت تولید کننده زوم، Teams platforms and Ciscos Webex، گفت: ما هیچ یک از اطلاعات کاربران را به کسی نمی دهیم.

برداشتی از: سی ان ان و مایکروسافت

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 25837

به "زوم zoom؛ اپلیکیشنی برای جمع های محبت آمیز و جلسات کاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زوم zoom؛ اپلیکیشنی برای جمع های محبت آمیز و جلسات کاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید