ساخت 63 مدرسه در مناطق محروم آذربایجان شرقی

به گزارش شیوا مارکت، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آذربایجان شرقی از ساخت 63 مدرسه در مناطق محروم استان اطلاع داد.

ساخت 63 مدرسه در مناطق محروم آذربایجان شرقی

مصباح ربانی در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان هشترود، گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در قالب بنیاد برکت با تخصیص اعتبار 70 میلیارد تومانی 5300 شغل ایجاد نموده است.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه نمود: طی سالجاری در 14 شهر آذربایجان شرقی به اندازه 200 میلیارد تومان کارهای عام المنفعه انجام خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: بنیاد برکت در طی پنج مرحله به اندازه 50 میلیارد تومان بسته های معیشتی در اختیار مردم متضرر شده از کرونا قرار داده است.

مهاجرت 4000 نفر از هشترود طی 5 سال گذشته

فرماندار هشترود نیز در این جلسه گفت: متاسفانه طی پنج سال گذشته تعداد 4000 نفر به خاطر بیکاری از این شهرستان مهاجرت نموده اند اما متاسفانه در جایی منعکس نشده تا بنیاد برکت کاری برای برطرف بیکاری انجام دهد.

امین امینیان با بیان این که هشترود، نزدیک به 25 درصد بیکار دارد، خاطر نشان کرد: باید منابع ملی کشور در راستای توازن منطقه ای تقسیم گردد و هشترود نیز از این مورد بهره مند گردد.

وی اضافه نمود: بنیاد برکت در باب مدرسه سازی در هشترود کار آنچنانی انجام نداده و فقط یک مدرسه در یکی از روستاهای بخش مرکزی احداث نموده است.

وی ادامه داد: نزدیک به یک درصد از مدارس کانکسی کشور در شهرستان هشترود است که همت و اقدامات اساسی بنیاد برکت برای بهسازی 74 مدرسه شهرستان را می طلبد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 خرداد 1400 بروزرسانی: 24 خرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29471

به "ساخت 63 مدرسه در مناطق محروم آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت 63 مدرسه در مناطق محروم آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید