ستاره مشاهیر ترامپ در هالیوود مخدوش شد، عکس

به گزارش شیوا مارکت، خبرنگاران نوشت: ستاره دونالد ترامپ، در پیاده روی مشاهیر هالیوود، توسط معترضین با رنگ سیاه مخدوش و جمله زندگی سیاه پوستان مهم است نیز در اطراف آن نوشته شد.

ستاره مشاهیر ترامپ در هالیوود مخدوش شد، عکس

به نقل از گاردین، ستاره دونالد ترامپ در پیاده روی مشاهیر هالیوود دوباره مخدوش شده است. این بار این اتفاق به دنبال جنبش حمایت از زندگی سیاه پوستان اجرا شده است.

روز یکشنبه، طبق اخباری که در رسانه های اجتماعی منتشر شده است، این ستاره با یک اسپری مشکی پوشانده شده و حروف (BLM Black Lives Matter) مخفف جمله زندگی سیاه پوستان مهم است نیز در اطراف نوشته شده است. یک کیسه نیز در بالای این ستاره گذاشته شده که طبق یک صفحه در فضا مجازی مدفوع سگ است.

در آن روز حدودا 20 هزار نفر در بلوار هالیوود در اعتراض به خشونت و ظلم پلیس در آمریکا پس از قتل جورج فلوید، راهپیمایی کردند.

ترامپ در روزهای اخیر به دلیل کوشش های خود و تهدید به خشونت علیه کسانی که در سراسر کشور آمریکا معترض هستند، مورد نقد و اعتراض بیشتری قرار گرفته است.

از سال 2016 که ترامپ رئیس جمهور آمریکا شد، کوشش های زیادی برای تخریب ستاره وی در هالیوود اجرا شده است. پیروز ترین مورد آن ها در سال 2018 رقم خورده بود و این ستاره به طور کلی با کلنگ تخریب شده بود. در سال 2016 نیز شخصی 53 ساله نسبت به تخریب این ستاره اقدام نموده بود.

در سال 2016 دور این ستاره یک دیوار شیشه ای نیز کشیده شد که نمادی از سیاست های ترامپ در مسئله مهاجرت است. در سال 2018 شورای شهر غربی هالیوود به حذف این ستاره رای داده بود.لازم به ذکر است ستاره دونالد ترامپ پس از مدتی پاکسازی شد و به حالت اول بازگشت.

دیگر افراد مشهور دیگری که ستاره های آن ها تخریب شده است شامل بیل کازبی که به تجاوز جنسی متهم شده بود و الن دی جنرس هستند.

2323

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 20917

به "ستاره مشاهیر ترامپ در هالیوود مخدوش شد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره مشاهیر ترامپ در هالیوود مخدوش شد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید