سرپرست جدید: فعلا تصمیمی برای حضور در انتخابات تنیس نگرفته ام

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، کلاف سردرگم مجمع انتخابات فدراسیون تنیس بالاخره با معین سرپرست و لغو ثبت نام قبلی شکل و شمایل جدیدی به خود گرفته است اما هنوز ابهاماتی در خصوص رئیس آینده این فدراسیون مطرح می گردد.

سرپرست جدید: فعلا تصمیمی برای حضور در انتخابات تنیس نگرفته ام

طولانی شدن عجیب و بی سابقه اعلام زمان انتخابات، مطرح شدن بدعت جدید مشکل تک کاندیدا بودن مجمع انتخاباتی توسط داورزنی معاون وزیر و حدس های نزدیک به واقعیت مشکل وزارت ورزش و جوانان با مجید شایسته رئیس سابق و کاندیدای مجدد ریاست این فدراسیون باعث شد تا وی در آخرین مجمع فدراسیون برخلاف میل باطنی از جامعه تنیس خداحافظی کند.

بسیاری معتقدند وزارت ورزش و جوانان در این پروسه طولانی مدت برای معین سرپرست جدید در فدراسیون به دنبال گزینه ای بود که خود در انتخابات شرکت نموده و ریاست را هم عهده دار گردد. حالا و با انتخاب احمد نامنی وی محتمل ترین گزینه برای ریاست فدراسیون تنیس است.

احمد نامنی سرپرست فدراسیون تنیس در مصاحبه با خبرنگاران در مورد اینکه آیا زمان ثبت نام مجدد فدراسیون تنیس معین شده است گفت: خیر، هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است.

وی بدون اینکه تمایل حضور خود در انتخابات را تکذیب کند در پاسخ به سوالی در این خصوص گفت: فعلاً هیچ برنامه ای در این خصوص ندارم.

به گزارش خبرنگاران، اگرچه عموماً سرپرستان فدراسیون های ورزشی تنها باید با هدف برگزاری مجامع انتخاباتی عهده دار این مسئولیت شوند اما تجربه های گذشته نشان از طولانی شدن مدت سرپرستی، ارتباط گسترده سرپرستان با هیات های استانی، شائبه و ردپاهای مهندسی انتخابات و شرکت سرپرست در مجامع انتخاباتی را دارد. اتفاقی که حالا باید منتظر ماند و دید آیا در فدراسیون تنیس هم تکرار می گردد؟

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 10523

به "سرپرست جدید: فعلا تصمیمی برای حضور در انتخابات تنیس نگرفته ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست جدید: فعلا تصمیمی برای حضور در انتخابات تنیس نگرفته ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید