سریالی که دست ترامپ را قبل از انتخابات رو می نماید

به گزارش شیوا مارکت، سریال جدیدی بر اساس کتاب خاطرات رییس سابق اف بی ای ساخته شده که قرار است تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به نمایش دربیاید و ناگفته هایی را بازگو کند.

سریالی که دست ترامپ را قبل از انتخابات رو می نماید

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از الجزیره، در سایه ناآرامی های اخیر ایالات متحده آمریکا و تقریبا دو ماه قبل از انتخاباتی که دونالد ترامپ و جو بایدن در آن به رقابت با یکدیگر می پردازند، سریال قانون کومی قبل از انتخابات پخش می گردد تا حقایقی را برای نخستین بار افشا کند.

هر جای جهان که باشی فقط نیمی از ماجرا را می دانی... ؛ این آغاز هیجان انگیز تیزر سریال جدیدی است که واقعیاتی از رابطه دونالد ترامپ با جیز کومی ـ مدیر سابق FBI (اداره تحقیقات فدرال) ـ و اختلافات میان آن ها به تصویر می کشد.

این سریال به طور دقیق وقایع انتخابات سال 2016 میلادی و قبل از آن را آنالیز نموده است. تیزر این سریال فضای مضطرب آن موقع و درگیری میان ترامپ و کومی را نشان می دهد.

در تیزر این سریال سرپرست سابق FBI اندرو مکابی به همکارانش می گوید: 15 روز به انتخابات ریاست جمهوری مانده است. ما باید 349 ایمیل را آنالیز کنیم تا معلوم گردد آیا کسی از میان نامزدهای ریاست جمهوری متهم می گردد یا خیر.

بخش هایی از این تیزر همچنین ترامپ را نشان می دهد که پس از پیروزی با کومی تماس گرفته و او را به کاخ سفید دعوت می نماید تا از حسن نیت او و FBI مطمئن گردد. اما پس از آن روابط متشنج میان کومی و ترامپ نمایان می گردد.

این سریال بر اساس کتاب خاطرات جیمز کومی به نام یک وفاداری بالاتر: حقیقت، دروغ و رهبری (A Higher Loyalty:Truth,Lies, and Leadership) ساخته شده است. در این کتاب جیمز کومی رییس سابق FBI چالش هایی که در طول زندگی و در مدت ریاستش در این سازمان تجربه نموده است و رابطه اش با ترامپ را توضیح می دهد.

سریال قانون کومی از شبکه شوتایم در دو قسمت پخش خواهد شد. این سریال چهار ساعته 27 و 28 سپتامبر پخش می گردد؛ یعنی زمانی که تنها 6 هفته به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مانده است.

در ابتدا قرار بر این بوده که پخش آن پس از انتخابات باشد اما بیلی ری کارگردان این سریال خواسته است تا کارش را قبل از انتخابات نمایش دهند.

جیمز دانیل که جایزه امی را برای بازی در این سریال و در نقش کومی کسب نموده است، مایکل کلی، بن کینگزلی و برندن گلیسون که نقش دونالد ترامپ را بر عهده دارد، از بازیگران سریال قانون کومی هستند.

نویسندگی و کارگردانی این سریال را بیلی ری کارگردان آمریکایی بر عهده داشته است.

کنفرانس هکا: مجله خبری و تحلیلی صنایع کشاورزی و تولیدی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 22859

به "سریالی که دست ترامپ را قبل از انتخابات رو می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریالی که دست ترامپ را قبل از انتخابات رو می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید