پشت پرده زندگی مرموزترین بانوی اول آمریکا ، دو اتاق خواب جداگانه برای ترامپ و ملانیا

به گزارش شیوا مارکت، انتشار کتاب آزاد، ملانیا - زندگینامه غیرمجاز به قلم خبرنگار ویژه سی ان ان در کاخ سفید رازهایی تازه و ناشنیده از زندگی ملانیا ترامپ افشا نموده است.

پشت پرده زندگی مرموزترین بانوی اول آمریکا ، دو اتاق خواب جداگانه برای ترامپ و ملانیا

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیویورک تایمز، کتاب 288 صفحه ای آزاد، ملانیا نوشته کیت بنت امروز سه شنبه سوم دسامبر 2019 در آمریکا به بازار می آید و گفته می گردد بانوی اول آمریکا در آن به نکته هایی بسیار جنجالی از زندگی خود به ویژه در کاخ سفید اشاره نموده است.

یکی از مهم ترین نکته ها درباره رابطه میان دانلد ترامپ و همسرش ملانیا، خوابیدن آنها در دو اتاق خواب جداگانه در کاخ سفید است. بر اساس آنچه خبرنگار سی ان ان از زندگی خصوصی بانوی اول آمریکا نوشته، ترامپ در اتاق خواب اصلی در طبقه دوم کاخ سفید می خوابد و شب ها در اتاق را قفل می نماید اما محل خواب همسرش ملانیا یک اتاق خواب تودرتو در طبقه سوم است که در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما در اختیار ماریان رابینسن، مادر میشل اوباما بود.

  • لباس 35 میلیونی ملانیا در ملاقات با امینه | پذیرایی در اتاق های سبز و آبی و قرمز

ملانیا ترامپ در آزاد، ملانیا - زندگینامه غیرمجاز به این نکته هم اشاره نموده که فکر می نماید درز کردن عکس غیراخلاقی او به رسانه ها کار راجر استون، متحد قدیمی و مشاور ترامپ است؛ ادعایی که آقای استون رد نموده است. این تصویر مربوط به سال 1996 و دوره ای است که ملانیا به عنوان مدل در آمریکا مشغول کار بود. عکس عیراخلاقی همسر ترامپ در 2016 سه ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نیویورک پست منتشر شد.

بخش هایی از زندگی و فعالیت های روزانه ملانیا پیش تر در کتاب جنجالی آتش و خشم نوشته مایکل وولف هم آمده بود. از آن جمله ادعای بستری شدن خانم ترامپ در بیمارستان است که حالا به نظر می رسد ماجرا چندان جزئی هم نبوده است. گفته می گردد ملانیا در می 2018 به دلیل داشتن مشکل کلیوی مدتی در بیمارستان مانده و درمان شده است. مشکل کلیه بانوی اول آمریکا به اندازه ای جدی بوده که بعضی گمان می کردند ممکن است او کلیه اش را از دست بدهد.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 14090

به "پشت پرده زندگی مرموزترین بانوی اول آمریکا ، دو اتاق خواب جداگانه برای ترامپ و ملانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده زندگی مرموزترین بانوی اول آمریکا ، دو اتاق خواب جداگانه برای ترامپ و ملانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید