سلطانی فر: من می گویم می گردد!

به گزارش شیوا مارکت، پرسپولیس و استقلال در لیگ نوزدهم و حداقل تا پیش از واگذاری کامل، باز هم با اسپانسر مشترک در لیگ حاضر خواهند شد؟

سلطانی فر: من می گویم می گردد!

سلطانی فر: من می گویم می گردد!

براساس قانون مصوب مجلس، استقلال و پرسپولیس باید تا خاتمه شهریورماه وارد فرابورس شوند و خصوصی شوند. صحبت های رییس سازمان خصوصی سازی و اصلاحیه هایی که گفته می گردد باید برای این قانون در نظر گرفته گردد اما شواهد را به نوعی کنار هم قرار می دهد که گویا سال جاری هم سرخابی ها جهت خصوصی سازی را با موفقیت طی نخواهند کرد.

در جلسه ای که با حضور وزیر ورزش و اعضای فراکسیون ورزش مجلس برگزار گردید، مسعود سلطانی فر در صحبت های خود به این نکته تأیید کرد که علی رغم همه کسانی که می گویند خصوصی سازی مشکلاتی دارد و سال جاری به خاتمه نمی رسد اما من مصر هستم که خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس سال جاری انجام گردد.

با مشکلاتی که در جهت خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به وجود آمده حالا نکته مهم این است که اگر خصوصی سازی تا زمان برگزاری لیگ به خاتمه نرسد، آیا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، همچنان قرار است با اسپانسر مشترک در مسابقات لیگ حاضر شوند.

درست است که مالکیت مشترک وزارت ورزش برای هر دو تیم بارها مورد دفاع موافقان قرار گرفته و این موضوع را متفاوت از مالکیت مشترک زنوزی بر دو باشگاه تراکتورسازی و ماشین سازی دانسته اند اما واقعیت این است که وزارت ورزش حتی در صورت مالکیت دو باشگاه، حداقل می تواند حامیان اقتصادی پرسپولیس و استقلال را مجزا کند تا این دو باشگاه محل درآمدهای متفاوتی داشته باشند!

این اتفاق اما سال هاست درباره سرخابی ها رعایت نمی گردد و یکی از ابهامات لیگ برتر به حساب می آید. حتی اگر بر اساس گفته وزیر ورزش و جوانان خصوصی سازی تا خاتمه سال هم انجام گردد، باز هم درباره اسپانسر سرخابی ها در لیگ نوزدهم سوال وجود دارد که این دو تیم باز هم قرار است با حامی اقتصادی مشترک در رقابت ها حاضر شوند؟

مسعود سلطانی فر در پاسخ به این سوال خبرنگار ایران ورزشی می گوید: این دو باشگاه قطعاً خصوصی می شوند و پروسه اسپانسرینگ آن ها هم تغییر می نماید. اگر طبق گفته رییس سازمان خصوصی سازی این اتفاق رخ ندهد چطور؟ سلطانی فر این سوال را تنها با یک جمله پاسخ می دهد: من می گویم می گردد!

و این حرف خاتمهی وزیر ورزش است برای هر تردیدی که درباره خصوصی سازی دو باشگاه مطرح می گردد اما سوال ما همچنان پابرجاست. پرسپولیس و استقلال در لیگ نوزدهم و حداقل تا پیش از واگذاری کامل، باز هم با اسپانسر مشترک در لیگ حاضر خواهند شد؟

300 - 2

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 7062

به "سلطانی فر: من می گویم می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: من می گویم می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید