سندرز: انتخابات آمریکا با حضور گسترده برگزار گردد ترامپ شکست می خورد

به گزارش شیوا مارکت، سناتور ایالت ورمونت آمریکا گفت که ترامپ می داند اگر انتخابات ریاست جمهوری با حضور گسترده مردم برگزار گردد وی شکست خواهد خورد

سندرز: انتخابات آمریکا با حضور گسترده برگزار گردد ترامپ شکست می خورد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت گفت که ترامپ کوشش می نماید تا حضور مردم برای رای دادن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را کاهش دهد.

وی که با شبکه خبری سی ان ان مصاحبه می کرد، گفت: ترامپ احمق نیست، وی می داند که اگر مشارکت گسترده ای در این انتخابات وجود داشته باشد وی بازنده است. وی و دوستانش معتقدند که می توانند به وسیله نابود کردن اداره پست، رای دادن را کاهش دهند.

سناتور ایالت ورمونت در ادامه این مصاحبه تاکید نمود: ما اجازه نمی دهیم که این اتفاق بیفتد.

دونالد ترامپ روز پنجشنبه اظهار داشت در حال ایجاد مانع در مقابل کوشش دموکرات ها به منظور لحاظ بودجه برای خدمات پستی آمریکا و زیرساخت های انتخاباتی در لایجه جدید کمکی کروناویروس است. اقدامی که به گزارش فرانس 24 مانع آمریکایی های بیشتری برای رای دادن به صورت پستی در دوران کرونا می گردد.

دموکرات های کنگره در همین خصوص گفتند ترامپ در حال کوشش برای ضربه زدن به سرویس پستی است تا بتواند از این طریق شانس خود را برای انتخاب دوباره بالا ببرد، زیرا او در نظرسنجی های انتخاباتی از جو بایدن نامزد حزب دموکرات عقب است.

دموکرات ها ترامپ و حزبش را به کوشش برای سخت تر کردن رای گیری برای آمریکایی ها متهم می نمایند. به گفته کارشناسان، نگرانی درباره ابتلا به کووید-19 مانع نیمی از رای دهندگان آمریکایی پای صندوق های رای در انتخابات سوم نوامبر خواهد شد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 22502

به "سندرز: انتخابات آمریکا با حضور گسترده برگزار گردد ترامپ شکست می خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سندرز: انتخابات آمریکا با حضور گسترده برگزار گردد ترامپ شکست می خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید