سهم دانشگاه های گلستان در ایجاد اشتغال صفر است

به گزارش شیوا مارکت، سید مناف هاشمی بعدازظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان گلستان، اظهار کرد: سفر رئیس جمهور به استان گلستان برکات و ثمرات زیادی داشت و اکنون دستگاه های اجرایی باید پیگیر مصوبات این سقر باشند.

سهم دانشگاه های گلستان در ایجاد اشتغال صفر است

وی اضافه نمود: در سفر رئیس جمهور به گلستان دو هزار و 860 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های استان تصویب شد و احتمالا این رقم از مرز سه هزار و صد میلیون تومان عبور خواهد نمود.

وی ادامه داد: همچنین صندوق توسعه ملی و نهادها توافقنامه هایی با ما منعقد کردند که باید این مصوبات را محقق و آثار آن را در حوزه اشتغال ببینیم.

عده ای از سرعت توسعه استان ناراحت هستند

استاندار گلستان با بیان اینکه اشتغال و معیشت مردم اصلی ترین دغدغه دولتمردان است، گفت: هر کدام از ما باید طوری نقش ایفا کنیم که بازار کنترل گردد و به مردم فشار نیاید، زمانی که مردم به ما مراجعه می نمایند باید مسائل آنها را لمس کنیم و از همین منابع ناچیز و ارزان برای برطرف مسائل مردم قدم برداریم.

هاشمی توضیح داد: سال جاری 22 هزار و 700 شغل در گلستان ایحاد شده که بیش از تعهد ماست و از لحاظ عملکرد در این حوزه میان سه استان برتر کشور هستیم.

وی اضافه نمود: آمار ایجاد اشتغال در گلستان نشان دهنده سرعت توسعه استان است که این آمار راضی نماینده بوده اما گویا عده ای از این اتفاق خوش شان نمی آید

هاشمی افزود: سهم دانشگاه های ما در ایجاد اشتغال صفر بوده که این بی تفاوتی قابل قبول نیست و دستگاه هایی که کمتر از 50 درصد تعهد، اشتغال ایجاد نموده اند باید شرح دهند.

وی یادآور شد: بهترین نوع راستی آزمایی ایجاد اشتغال را باید خودمان انجام دهیم تا تعیین گردد که این ایجاد اشتغال کاذب بوده یا واقعی است.

هاشمی با اشاره به مسائل با ترکمنستان اظهار داشت: باید نمایندگی وزارت امور خارجه در گلستان و اتاق بازرگانی فعال گردد تا ملاقاتی با مسئولان ترکمنستان داشته باشیم و مسائل حوزه راه آهن را برطرف کنیم.

به گفته وی، این موضوع در جلسه با رئیس جمهور مطرح شد که مسائل با ترکمنستان حل و فصل گردد، البته یکی از احتمالات این است که آنها دنبال بهانه باشند.

tour-thailand.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 2899

به "سهم دانشگاه های گلستان در ایجاد اشتغال صفر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهم دانشگاه های گلستان در ایجاد اشتغال صفر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید