سایپا2 - سپاهان 5 ، قلعه دایی منهدم شد

به گزارش شیوا مارکت، سپاهان در روزی که بی رحم بود و موقعیت های متعددی هم داشت توانست مقابل سایپا به پیروزی پرگل برسد و همچنان مدعی کسب عنوان قهرمانی باقی بماند.

سایپا2 - سپاهان 5 ، قلعه دایی منهدم شد

دایی مغلوب قلعه نویی

پنج شنبه، 98،1،29، هفته بیست و ششم از هجدهمین دوره لیگ برتر، ورزشگاه: شهدای شهر قدس، ساعت: 19، تماشاگر: هزار نفر

سایپا 2

گل ها: رضا اسدی(22)، آرمان رمضانی (66 پنالتی)

سپاهان 5

گل ها: سجاد شهباززاده(14)، ولادیمیر کومان(45)، کی روش استنلی(53 و 56)، مهرداد محمدی(79 پنالتی)

داور: وحید کاظمی

کمک ها: علی دودانگه، حمیدرضا کنعانی

اخطار: ساموئل سارفو(سایپا)

علی قربانی(سپاهان)

اخراج: محمد ایران پوریان(63 از سپاهان)

بازیکن برتر:کی روش استنلی(سپاهان)

سایپا:

محمدحسین اکبرمنادی (63 حامد فلاح زاده)، ساموئل سارفو، آرش رضاوند، علی دشتی، رضا اسدی، معنی عباسیان، ابوالفصل جلالی، آرمان رمضانی، پیمان میری(53 رضا جعفری)، روزبه شاه علیدوست(53 امیرحسین حسین زاده)، امید دره

سرمربی: علی دایی

سپاهان:

پیام نیازمند، محمد ایران پوریان، سیاوش یزدانی، عزت پورقاز، سعید آقایی، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان(65 محمدرضا مهدی زاده)، مهرداد محمدی، سجاد شهباززاده(62 علی قربانی) محمد کریمی، کی روش استنلی(87 محمد ابراهیمی)

سرمربی: امیر قلعه نویی

کمتر کسی تصور می کرد که سپاهان بعد از شکست مقابل استقلال، برابر سایپا پیروزی بزرگ و مقتدرانه ای را کسب کند. سایپا که با علی دایی ابتدا استقلال را متوقف کرده و سپس بازی زیبایی مقابل پرسپولیس انجام داده بود، این بار نشانی از آن تیم قدرتمند نداشت. سپاهان که همچنان تلاش می کند یکی از مدعیان قهرمانی باشد، در دقیقه 14 با پاس محمد کریمی از چپ و ضربه سجاد شهباززاده از نزدیکی های نقطه پنالتی به گل برتری رسید. در دقیقه 22 سارفو با ارسال رو به جلوی توپ، در دهانه دروازه رضا اسدی ارا در موقعیت گل قرار داد تا او با یک بغل پای ساده دروازه نیازمند را باز کند و بازی را به تساوی بکشد. در اواخر نیمه اول، همکاری سعید آقایی و کی روش استنلی، ولادیمیر کومان را در موقعیت قرار داد تا این هافبک مجار دروازه سایپا را برای بار دوم باز کند.

نیمه دوم را باز هم سپاهان هجومی آغاز کرد. ارسال سیاوش یزدانی پیش تاخته در دقیقه 53 باعث شد تا کی روش استنلی با ضربه سر دروازه اکبر منادی را برای سومین بار باز کند. بعد از این دو گل، دایی دو تعویض همزمان انجام داد اما باز هم این سپاهان بود که به گل رسید. در دقیقه 56 ارسال کرنر از سوی محمد کریمی با ضربه کی روش استنلی همراه شد تا گل چهارم سپاهان به ثمر برسد و این مهاجم برزیلی هم به صدر جدول بهترین گلزن های لیگ صعود کند. تعویض دروازه بان سایپا و البته اخراج محمد ایران پوریان از اتفاق های بعدی این بازی بود. سایپا اما بعد از اخراج ایران پوریان توانست یکی از گل های خورده را جبران کند. سعید آقایی در دقیقه 66 روی علی دشتی خطا کرد تا آرمان رمضانی پشت پنالتی بایستد و اختلاف را کمتر کند.

سایپا در دقایق پایانی تلاش کرد تا نتیجه را جبران کند اما این سپاهان بود که توانست گل پنجم را هم وارد دروازه میزبان کند. کی روش استنلی در دقیقه 79 با خطای سامئول سارفو متوقف شد تا مهرداد محمدی پشت توپ قرار بگیرد و شکست سایپا را قطعی کند. در ادامه بازی اتفاقی رخ نداد تا سپاهان در روزی که بی رحم بود و موقعیت های متعددی هم داشت به پیروزی پرگل برسد و همچنان مدعی کسب عنوان قهرمانی باقی بماند.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 5122

به "سایپا2 - سپاهان 5 ، قلعه دایی منهدم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایپا2 - سپاهان 5 ، قلعه دایی منهدم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید