سیامند رحمان: رکورد دنیا را در ژاپن نمی شکنم، در پاراآسیایی و پارالمپیک چیزی می بینید که قبلاً ندیده اید

به گزارش شیوا مارکت، قوی ترین وزنه بردار معلول دنیا گفت که قصد رکوردشکنی در رقابت های قهرمانی آزاد آسیا-اقیانوسیه را ندارد.

سیامند رحمان: رکورد دنیا را در ژاپن نمی شکنم، در پاراآسیایی و پارالمپیک چیزی می بینید که قبلاً ندیده اید

به گزارش خبرنگاران، رقابت های وزنه برداری معلولان قهرمانی آزاد آسیا-اقیانوسیه از فردا (شنبه) به میزبانی کشور ژاپن و در شهر کیتاکیوشو برگزار می گردد؛ رقابت هایی که تیم ملی ایران نیز در آن حضور دارد و ملی پوشان به دنبال محک زدن خود قبل از اعزام به بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا هستند.

یکی از چهاره های شاخص این تورنمنت سیامند رحمان قوری ترین وزنه بردار معلول جهان است؛ ورزشکاری که رکورد جهان را در 310 کیلوگرم در اختیار دارد.

رحمان پیش از شروع این تورنمنت گفت که شکستن رکورد جهان جزو اهدافش در مسابقات آزاد آسیا-اقیانوسیه نیست. او گفت: من در ژاپن برای شکستن رکورد جهان کوشش نخواهم کرد. می خواهم بهترین فرم و رکوردم را در بازی های پاراآسیایی 2018 و همچنین پارالمپیک 2020 داشته باشم.

وی ادامه داد: در بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا و همچنین پارالمپیک 2020 توکیو شما شاهد چیزی خواهید بود که پیش از آن هیچ وزنه برداری انجام نداده است.

حضور سیامند در ژاپن باعث گردیده مردم این کشور علاقه زیادی به او از خودشان نشان بدهند، به طوری که همه روزنامه نگاران، داوطلبان و سایر وزنه برداران می خواهند با قوی ترین معلول جهان دست بدهند و با عکس یادگاری بگیرند.

sloblag.com: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 649

به "سیامند رحمان: رکورد دنیا را در ژاپن نمی شکنم، در پاراآسیایی و پارالمپیک چیزی می بینید که قبلاً ندیده اید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیامند رحمان: رکورد دنیا را در ژاپن نمی شکنم، در پاراآسیایی و پارالمپیک چیزی می بینید که قبلاً ندیده اید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید