شاسی بلندهای پر فروش و پرطرفدار در بازار ایران را بشناسید

به گزارش شیوا مارکت، خبرنگاران؛ کمتر کسانی را پیدا می کنید که ماشین های شاسی بلند سوار شده باشند اما لذت سواری آن را انکار نمایند. شاسی بلندها امروز یکی از محبوب ترین کلاس های خودرو در دنیا به شمار می روند. تجربه رانندگان این مدل ماشین ها و البته سرنشینانشان از بعضی مزیت های شاسی بلندها نسبت به سایر خودروها حکایت دارد. در ادامه این گزارش به معرفی تعدادی از شاسی بلندهای محبوب و قیمت های روز آن ها در بازار کشور پرداخته ایم.

شاسی بلندهای پر فروش و پرطرفدار در بازار ایران را بشناسید

به گزارش خبرنگاران، یکی از شاخص ترین دلایل برای محبوبیت ماشین شاسی بلند، تجربه رانندگی و لذت قرار دریافت در ارتفاع بیشتر برای سرنشینان است. ابعاد بزرگ این مدل خودروها در کنار استایل خاصی که به شما در حین رانندگی می دهد، از جمله دلایل دیگری است که می توان پرطرفدار شدن روز افزودن خودروهای شاسی بلند را به آنها نسبت داد.

شاسی بلندها در ایران هم هواداران بسیار زیادی دارند. اما نوسانات و افزایش قیمت خودرو در یکسال اخیر باعث شد قدرت خرید برای بخش بزرگی از شاسی بلند سوارها با کاهش روبرو گردد. نتیجه اینکه، سبد انتخاب برای خرید یک ماشین شاسی بلند در ایران کوچکتر شده است.

در این گزارش به ارزیابی بعضی از خودروهای شاسیبلند به نسبت ارزان و محبوب در بازار ایران پرداخته شده است.

محصول مشترک محبوب

رنو داستر یا داچیا داستراولین، محصول مشترک میان رومانی ها و فرانسوی هاست. این شاسی بلند نخسین بار در سال 2010 طی همکاری مشترک دو خودروساز بزرگ رنو و داچیا معرفی و فراوری شد. رنو داستر چند سالی است وارد بازار ایران شده و در تیپ های PE و SE به صورت تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل به فروش می رسد. قیمت این خودرو در مدل دو دیفرانسیل 2017 در محدوده 291 تا 305 میلیون تومان است.

کراساوور پرفروش

کراساوور سانگ یانگ تیوولی، شاید به جرات جزو زیباترین محصولات و کمپانی سانگیانگ باشد. این ماشین به تعبیر بعضی ماشین شاسی بلند محسوب می گردد و در واقع یک کراساوور است. سانگ یانگ در سال 2014 در نمایشگاه ژنو رونمایی شد. در سال 2015 این خودرو شاسی بلند کره ایی وارد بازار جهانی از جمله بازار کره ایی پسند ایران شد. در همان ابتدای ورودش توانست نظر مشتریان ایرانی را جذب کند و جزو پرفروشترین خودروهای شاسی بلند این شرکت گردد. سانگ یانگ تیوولی محصول خاصی است که افراد با سلیقه های خاص را به خود جلب می نماید. طراحی نمای جلو و عقب شما را یاد محصولات مینی ماینر می اندازد. قیمت سانگ یانگ تیوولی در بازار کشورمان در تیپ فول آرمور حدود 335 تا 355 میلیون تومان است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 30 فروردین 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 12313

به "شاسی بلندهای پر فروش و پرطرفدار در بازار ایران را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاسی بلندهای پر فروش و پرطرفدار در بازار ایران را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید