شهرداری ها به سمت ایجاد درآمدهای پایدار شهری حرکت نمایند

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، رضا علیزاده ظهر امروز شنبه در دیدار با شهردار تبریز با تاکید بر ضرورت توجه شهرداران به درآمدهای پایدار گفت: مسائل اقتصادی زیادی در کشور وجود دارد و شاهد کاهش درآمدهای شهرداری های مختلف هستیم ولی مدیریت درآمد و هزینه شهرداری تبریز قابل تقدیر است.

شهرداری ها به سمت ایجاد درآمدهای پایدار شهری حرکت نمایند

وی همچنین با اشاره به اینکه دشمن با تمام توان جنگ اقتصادی را آغاز نموده است، ادامه داد: امروز با همدلی مردم و مسئولین و همچنین برخورد قاطع با دانه درشت هایی که به دنبال سواستفاده از فضای موجود هستند، این جنگ اقتصادی به نفع ایران به خاتمه می رسد.

علیزاده سپس با تاکید بر اینکه کشور در شرایط حساسی واقع شده است و باید هوشیار بود، ادامه داد: نگاه حزبی و جناحی در شهرداری ها آفت بزرگی است و باید از آن اجتناب کرد. هدف در شهرداری خدمت به مردم و آبادی شهر است.

نائب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری ها متعلق به مردم هستند و نباید نگاه سیاسی در آن جاری باشد چراکه در این صورت آسیب بزرگی به شهرها وارد می گردد.

این نماینده مجلس سپس ادامه داد: بدون شک اگر اتحاد بین مردم و مسئولان حفظ گردد دشمن مثل همیشه شکست می خورد.

وی سپس در خصوص شهرداری تبریز نیز گفت: با اینکه بسیاری از شهرداری ها مسائل مالی بزرگی دارند ولی خوشبختانه شهرداری تبریز مسئله ای در پرداخت حقوق ها و اجرای پروژه های عمرانی ندارد و این موضوع قابل تقدیر است.

sloblag.com: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 921

به "شهرداری ها به سمت ایجاد درآمدهای پایدار شهری حرکت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری ها به سمت ایجاد درآمدهای پایدار شهری حرکت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید