شکست تیمهای ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران مقابل ترکمنستان و نیوزلند

به گزارش شیوا مارکت، تیم های ملی بسکتبال سه نفره بزرگسالان بانوان و دختران زیر 18 سال ایران در ادامه مسابقات قهرمانی آسیا برابر رقبایشان شکست خوردند.

شکست تیمهای ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران مقابل ترکمنستان و نیوزلند

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی بسکتبال سه نفره بزرگسالان بانوان ایران در ادامه رقابت های آسیایی این رشته برابر ترکمنستان به میدان رفت که با نتیجه 20 بر 15 مغلوب شد و از صعود به فینال بازماند. تیم ایران حالا برای کسب عنوان سومی باید مقابل تیم آلماتی قزاقستان به میدان برود.

بانوان بسکتبالیست ایران در دور گروهی این رقابت ها دو تیم از قزاقستان و تیمهای سریلانکا و مغولستان را شکست داده بود.

سعیده علی، معصومه اسماعیل زاده، مژگان خدادادی و سحر نجفی چهار بازیکن ایران هستند که با سرمربیگری نیکا بیک لیک لی در این رقابت ها حضور دارند.

همچنین تیم ملی بسکتبال سه نفره زیر 18 سال دختران ایران در کاپ آسیایی مالزی به مصاف نیوزلند رفت که با نتیجه 20 بر 13 مغلوب شد و نتوانست به مرحله نیمه نهایی برسد. با این شکست کار این تیم در کاپ آسیایی تمام شد. تیم ملی بسکتبال سه نفره دختران ایران برای نخستین بار بود که در کاپ آسیایی شرکت می کرد و در مرحله گروهی با شکست برابر چین و پیروزی مقابل قزاقستان به یک چهارم نهایی صعود نموده بود.

تیم ایران با ترکیب فاطمه آقازادگان، زینب غفاری، آیدا غلام محمدی و حسنی حسینی به سرمربیگری الهه لارستانی در این رقابت شرکت کرد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 704

به "شکست تیمهای ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران مقابل ترکمنستان و نیوزلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست تیمهای ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران مقابل ترکمنستان و نیوزلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید