شکست یاران غفور برابر شاگردان ولاسکو، نخستین برد آاک با سال افزون

به گزارش شیوا مارکت، در شروع هفته دهم لیگ والیبال ایتالیا تیم مونزا در حضور غفور مغلوب مودنا شد و در هفته هشتم لیگ ترکیه نیز زراعت بانک از سد فنرباغچه گذشت.

شکست یاران غفور برابر شاگردان ولاسکو، نخستین برد آاک با سال افزون

به گزارش خبرنگاران، هفته دهم لیگ والیبال ایتالیا، سری A از ساعت 18 با انجام یک دیدار حساس شروع شد که تیم مونزا در حالی که امیر غفور را در ترکیب ثابت خود داشت، میزبان شاگردان خولیو ولاسکو در تیم مودنا بودند که در انتها مونزا که در هفته گذشته با شکست پروجای صدرنشین انگیزه زیادی برای پیروزی در این دیدار خانگی داشت، مقابل تیم پرستاره مودنا با نتیجه سه بر صفر مغلوب شد تا همچنان با پنج برد و 14 امتیاز در رده هفتم بایستد.

در سوی مقابل مودنا که با راهنمایی ولاسکو از مدعیان اصلی قهرمانی به حساب می آید، با درخشش ایوان زایتسف توانست ست های بازی را با امتیازهای 23-25، 23-25 و 25-27 به سود خود تمام کند تا با هشت پیروزی و 24 امتیاز جایگاهش را در رده دوم تثبیت کند.

در این بازی امیر غفور توانست 10 امتیاز برای مونزا کسب کند.

همچنین در ادامه رقابت های لیگ والیبال یونان، تیم آاک آتن که به تازگی فرهاد سال افزون را در اختیار گرفته است، توانست در دومین حضور پاسور ایرانی خود برابر فویینیکاس با حساب سه بر دو به پیروزی برسد و به رده هشتم صعود کند. آاک در هفته بعد باید به مصاف الکساندریاپولیس برود. لازم به ذکر است، مبنای جدول لیگ یونان ابتدا امتیاز و سپس تعداد برد تیم ها است.

هفته هشتم لیگ والیبال ترکیه نیز امروز(یکشنبه) برگزار گردید که در یکی از حساس ترین دیدارها تیم زراعت بانک ترکیه در حالی که فرهاد قائمی را در ترکیب خود داشت، توانست مقابل تیم فنرباغچه با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد تا جایگاهش را در میانه های جدول تثبیت کند. در این بازی قائمی با کسب 14 امتیاز از عوامل اصلی برد تیمش بود اما صابر کاظمی فرصت بازی پیدا نکرد.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 2348

به "شکست یاران غفور برابر شاگردان ولاسکو، نخستین برد آاک با سال افزون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست یاران غفور برابر شاگردان ولاسکو، نخستین برد آاک با سال افزون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید