صالحی امیری با حضور در فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی: این فدراسیون می تواند صندلی ایران را در بازی های آسیایی ارتقا بدهد

به گزارش شیوا مارکت، سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک از فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی بازدید کرد.

صالحی امیری با حضور در فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی: این فدراسیون می تواند صندلی ایران را در بازی های آسیایی ارتقا بدهد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سید رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه بازدید از فدراسیون های ورزشی، به فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی رفت و با یوسف بهتری رئیس فدراسیون ملاقات و گفت وگو کرد.

در این بازدید بهتری با اشاره به اینکه این نخستین حضور رئیس کمیته المپیک در تاریخ این فدراسیون است، گفت: این فدراسیون 123 سبک رزمی را پوشش می دهد. ما توانسته ایم سرانه ورزشی این رشته را بالا ببریم و سایت اداری را توسعه بدهیم. یکی از عظیمترین معضلات ما، صدور احکام جعلی بود که کوشش کردیم جلوی این کار را بگیریم و اقداماتی در این راستا انجام دادیم. همچنین آیین نامه انجمن ها را مصوب کردیم.

وی گفت: ستاد بازی های داخل سالن را تشکیل دادیم هر چند این بازی ها به تعویق افتاد اما ما قهرمانان سال های گذشته را جمع کردیم. در صورت برگزاری بازی های داخل سالن آسیا نتایج خوبی خواهیم گرفت.

بهتری ادامه داد: ما کلا مستاجر هستیم. 996 متر زمین در ورزشگاه گرفته ایم و از نوبخت قول گرفتیم 4 میلیارد تومان به ما بدهند تا بتوانیم ساختمانی برای خودمان داشته باشیم .

صالحی امیری هم در این بازدید عنوان نمود: این فدراسیون، فدراسیون خیلی مهمی است و ورزش های رزمی هم از جذابیت زیادی برخوردارند. جامعه مخاطب این فدراسیون هم خیلی عظیم است. من ارزیابی مثبتی از فرایند توسعه این فدراسیون در آینده دارم.

وی تاکید نمود: چند نکته را باید بگویم. اول اینکه باید فضای مناسب در اختیار فدراسیون باشد برای برگزاری مسابقات و اردوها. نکته دوم حضور فعال در مسابقات بین المللی و آسیایی است و جای فدراسیون در آسیا خالی است و باید بیشتر دیده گردد. در بازی های آسیایی، اندونزی با پنچاک سیلات هشت طلا گرفت و تا رده چهارم بالا آمد. ما می توانیم این درخشش و شرایط را داشته باشیم. این انجمن ها مدال آور است و باید یاری کنیم حضور فعال تری داشته باشد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

صالحی امیری گفت: تداخل در وظایف فدراسیون انجمن های ورزشی با فدراسیون انجمن ورزش های رزمی وجود دارد و انشاالله به این موضوع پرداخته می گردد تا حضور فدراسیون در بازی های آسیایی آینده مقتدرانه و با حداکثر توان باشد. این فدراسیون می تواند صندلی ایران را ارتقا بدهد. ما باید روی فدراسیون های پرمدال بیشتر کار کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک اضافه نمود: ما سعی می کنیم برای سال آینده یاری بیشتری به فدراسیون ورزش های رزمی داشته باشیم. ما سال جاری سی میلیارد یاری مستقیم به همه فدراسیون ها کردیم و بیست میلیارد تومان هم یاری کردیم. در واقع تا خاتمه اسفند پنجاه میلیارد یاری مستقیم خواهیم کرد که تا الان 48 میلیارد پرداخت شده است. سال بعد سال پر رویدادی داریم و ان شاالله مجلس یاری کند تا بودجه قهرمانی تصویب گردد. ان شاءالله ورزش ایران در سال آینده کام ملت را شیرین کند. این مسئله با توانی که در فدراسیون ها می بینم، امکان پذیر است. آخرین نکته این است که همه ظرفیت ورزش ما درگیر رویدادها هستند و مردم نتیجه را در سال آینده خواهند دید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 28323

به "صالحی امیری با حضور در فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی: این فدراسیون می تواند صندلی ایران را در بازی های آسیایی ارتقا بدهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی امیری با حضور در فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی: این فدراسیون می تواند صندلی ایران را در بازی های آسیایی ارتقا بدهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید