صبا نور از صعود به مرحله نیمه نهایی باز ماند

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، امشب و در جریان دور برگشت رقابت های مرحله گروهی لیگ برتر کشتی فرنگی تیم صبا نور کردستان بازی را به تیم بازار عظیم ایران واگذار کرد و از صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها بازماند.

صبا نور از صعود به مرحله نیمه نهایی باز ماند

فرنگی کاران کردستان که قبل از این بازی پیروز به کسب یک پیروزی شده بودند امیدوار به برد در برابر تیم پرستاره بازار عظیم ایران بودند و کشتی های در اوزان سبک را با پیروزیت پشت سر گذاشتند.

صبا نور کردستان در میانه راه این رقابت با نتیجه 4 بر 2 از حریف تهرانی جلو افتاد که ناگهان با اشتباهات داوری ورق به سوی حریف تهرانی برگشت و در نهایت این مسابقه در تعداد بردها 5 بر 5 مساوی شد و نماینده کردستان با شمارش امتیازها بازنده اعلام شد.

لازم به ذکر است، بلافاصله پس از این رقابت اعتراض رسمی و کتبی کادرفنی صبانور کردستان به داوری کشتی جنجالی وزن 97 کیلوگرم این رقابت به سازمان لیگ ارسال شد و طبق گفته نصیرزاده رئیس سازمان لیگ؛ مقرر شد فردا جلسه ای با حضور رئیس کمیسیون داوری، سرپرست مسابقات، رئیس سازمان لیگ و نماینده فدراسیون کشتی برگزار گردد و فیلم کل مسابقه آنالیز و رأی مربوط به مسابقه وزن 97 کیلو گرم را اعلام نمایند.

مجله کوروش بزرگ: وبلاگ خبری، تاریخی و تحلیلی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 26262

به "صبا نور از صعود به مرحله نیمه نهایی باز ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صبا نور از صعود به مرحله نیمه نهایی باز ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید