ضربه سهمگین کرونا به درآمدهای توئیتر
به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، توئیتر پیش بینی نموده بود که در سه ماهه اول سال 2020 بتواند بین 825 تا 885 میلیون دلار درآمد کسب کند که بخش عمده آن از تبلیغات باشد اما حالا معین شده که این هدف به طور قطع محقق نمی گردد.
ند سگال مدیر امور اقتصادی توئیتر تصریح نموده که ویروس کرونا بر روی درآمدهای تبلیغاتی توئیتر در سراسر دنیا تأثیر منفی گذاشته و این تأثیر به خصوص در چند هفته اخیر که سرعت شیوع این ویروس افزایش یافته چشمگیرتر بوده است.
آمار توئیتر نشان می دهد مراجعه کاربران به این شبکه اجتماعی به خصوص برای کسب اطلاعات در خصوص آخرین تحولات مربوط به ویروس کرونا کاهش نیافته است، اما این مراجعه منجر به کسب درآمد تبلیغاتی توسط توئیتر نمی گردد. ارزش سهام شرکت توئیتر هم در روز گذشته بیش از دو درصد کاهش یافته است.
توئیتر تنها شرکت فناوری نیست که نگران کاهش درآمدهای خود است. پیش از این مایکروسافت، پی پال و اپل نیز اعلام نموده بودند که کرونا درآمدهای آنها را در سه ماهه اول سال 2020 نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش خواهد داد.
منبع: خبرگزاری مهرquiz1.ir: مجله آزمون اول: مجله خبری تحلیل صنایع آموزشی و کارگاهی