ضرورت ورود صنایع دستی و ظرفیت های گردشگری به بازارهای بین المللی

به گزارش شیوا مارکت، نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت ورود محصولات صنایع دستی و ظرفیت های گردشگری به بازارهای بین المللی گفت: این نمایشگاه تاثیر بسیار زیادی در معرفی توانمندی های استان در حوزه گردشگری و صنایع دستی دارد و باید فضایی ایجاد گردد تا محصولات مختلف سنتی و ظرفیت های گردشگری به بازارهای بین المللی عرضه گردد.

ضرورت ورود صنایع دستی و ظرفیت های گردشگری به بازارهای بین المللی

شهاب الدین بیمقدار ضمن تقدیر از مسئولان برگزار نماینده نمایشگاه اضافه نمود: با معرفی ظرفیت های استان در حوزه های صنایع دستی و گردشگری اشتغال خوبی در آذربایجان شرقی ایجاد شده و به تبع آن درآمدزایی نیز خواهد شد.

وی با بیان این که در شرایط کنونی ایجاد چنین کسب و کارهایی با سرمایه گذاری های اندک برای جامعه بسیار مناسب خواهد بود، اظهار کرد: این نمایشگاه می تواند با اهداف فرامنطقه ای برگزار گردد تا با جذب گردشگران موجب رونق کسب و کار گردد.

بی مقدار با اشاره به اهمیت ورود تولیدنمایندگان به بازارهای بین المللی تاکید نمود: برگزاری نمایشگاه ها تاثیر زیادی در رونق کسب و کار دارد، به شرطی این که مسئولان متولی برای این صنایع شرکت بازاریابی ایجاد نمایند تا ما نیز بتوانیم به وسیله مجلس شورای اسلامی حمایت خوبی در این زمینه داشته باشیم.

نهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران و نخستین نمایشگاه گردشگری تبریز تا 15 تیر 98 هر روزه از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز در معرض دید، متخصصان، علاقه مندان و عموم مردم خواهد بود.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: دنیای سفر
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 7499

به "ضرورت ورود صنایع دستی و ظرفیت های گردشگری به بازارهای بین المللی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت ورود صنایع دستی و ظرفیت های گردشگری به بازارهای بین المللی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید