طباطبایی: مشکل مهدیزاده حل نشد، وعده های شفاهی داده بودند

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، سید حسن طباطبایی که در تاشکند حضور دارد با بیان مطلب فوق ادامه داد: برای خیلی ها این پرسش بوجود آمده که چرا در تمام این یک سال مشکل مهدی زاده پیگیری و مرتفع نشد که در پاسخ باید گفت بعد از تغییر و تحولات فدراسیون بر اساس گزارش هایی که به من داده شد، عنوان کردند که مشکل مهدی زاده در همان جاکارتا مرتفع شده اما اینطور نبود و تنها وعده و وعیدهای شفاهی داده شده بود.

طباطبایی: مشکل مهدیزاده حل نشد، وعده های شفاهی داده بودند

طباطبایی ادامه داد: با استناد به همان گزارش ها، تصور محرومیت مهدی زاده را نداشتیم. دیروز حتی کارت مسابقه این ورزشکار هم صادر شد اما به یکباره مسؤولان برگزاری مسابقات مدعی شدند مهدی زاده محروم است.

رئیس فدراسیون کاراته که با سایت این فدراسیون مصاحبه می کرد گفت: ما اگر واقعیت را می دانستیم یا فدراسیون کاراته آسیا قبل از مسابقات از محرومیت ورزشکارمان سخن می گفت آن وقت شرایط فرق می کرد. حداقل آن بود که کوشش مان را برای برطرف محرومیت زودتر شروع می کردیم. از طرف دیگر وقتی متوجه می شدیم مشکل حل نمی گردد حداقل یک ورزشکار دیگر را به جای مهدی زاده اعزام می کردیم.

طباطبایی اعلام نمود: به محض بازگشت تیم ملی از ازبکستان این موضوع را آنالیز می کنیم زیرا با این اتفاق تلخ نه تنها شانس کسب یک مدال از ایران سلب شد بلکه زحمات چندین ماهه مهدی زاده و کادرفنی هم نادیده گرفته شد.

رئیس فدراسیون کاراته در بخش دیگری از صحبت هایش به موضوع انتخابات فدراسیون کاراته آسیا اشاره نمود و گفت: از یک ماه قبل رایزنی های خود را برای دریافت کرسی در هیأت رییسه آسیا شروع کردم اما در این چند روزه با آنالیز شرایط متوجه شدیم نماینده کشور قزاقستان به عنوان رقیب جدی ایران شرایط بهتری نسبت به ما دارد. به همین دلیل پیش برگزاری انتخابات تصمیم گرفته شد در انتخابات شرکت نکنم.

وی اضافه نمود: باید واقعیت ها را بپذیریم. اعضای فعلی هیأت رییسه رایزنی هایشان را از یک سال قبل شروع نموده بودند و امروز ثمره همان رایزنی ها را دریافت کردند. شرایط انتخابات به گونه ای بود که خیلی از نامزدها از شرکت در ان انصراف دادند.

طباطبایی در خاتمه عنوان داشت: درست است که ما در هیأت رییسه آسیا صاحب کرسی نشدیم اما رایزنی های انجام شده سبب شد که شانس ایران برای عضویت در کمیته های جهانی و آسیایی افزایش یابد. تمام کوششم آن است که از تمام ظرفیت های کاراته ایران در این زمینه استفاده گردد. ان شاالله اتفاق مورد نظر در آینده ای نزدیک رخ خواهد داد.

به گزارش خبرنگاران، رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا در تاشکند جریان دارد.

تور پاریس: تور پاریس: سفر به نگین شهر ها اروپا و فرانسه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 7953

به "طباطبایی: مشکل مهدیزاده حل نشد، وعده های شفاهی داده بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طباطبایی: مشکل مهدیزاده حل نشد، وعده های شفاهی داده بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید