طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی فارس

به گزارش شیوا مارکت، معاون سلامت اداره کل دامپزشکی فارس از طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی فراورده های خام دامی ویژه ایام ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی فارس

منصور بستانیان معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان فارس در گفت وگو با خبرنگار از، گفت: در ایام ماه مبارک رمضان و با هدف اطمینان از سلامت فرآورده های خام دامی عرضه شده به شهروندان، نظارت های بهداشتی دامپزشکی بر واحد های تولید، توزیع، فرآوری و عرضه فراورده های خام دامی در سراسر استان تشدید شده است.

او بیان نمود: طرح تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی از 4 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا 4 خرداد ماه ادامه دارد و در این طرح 74 اکیپ در قالب 40 اکیپ سیار و 34 اکیپ ثابت بر تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی نظارت دارند.

بستانیان شرح داد: شهروندان فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و مورد تائید دامپزشکی تهیه کرده و در هنگام خرید گوشت قرمز به مهر و لیبل درج شده بر روی لاشه یا بسته بندی که حاوی اطلاعات تاریخ تولید، انقضاء، نوع محصول، کد بهداشتی بهره برداری دامپزشکی می باشد، توجه کنند.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در حوزه فرآورده های خام دامی، مراتب را از طریق تلفن پیامگیر 1512 یا سامانه پیامکی 30002792 به اطلاع کارشناسان دامپزشکی برسانند.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 19317

به "طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید