ظاهرا فراوری گوشی های هواوی میت 40 به تعویق افتاده است

به گزارش شیوا مارکت، به نظر می رسد تحریم های فزاینده آمریکا فرایند فراوری گوشی های هواوی میت 40 را دچار مشکل نموده است. بر اساس گزارش سایت Nikkei Asian Review، هواوی از تامین نمایندگان قطعات این گوشی ها خواسته که فراوری اجزای کلیدی موردنیاز برای این گوشی ها را متوقف نمایند.

ظاهرا فراوری گوشی های هواوی میت 40 به تعویق افتاده است

این کمپانی همچنین سفارشات مربوط به قطعات گوشی های مختلف را برای چند فصل آینده کاهش داده است. مدتی قبل، دولت آمریکا تحریم های جدیدی علیه هواوی وضع نموده که این تحریم ها مستقیما تراشه های این شرکت را هدف گرفته است. در نتیجه شرکت TSMC که فراوریکننده تراشه های هواوی محسوب می شود، ثبت سفارش های جدید از طرف این کمپانی چینی را متوقف کرد.

اگرچه گفته می شود هواوی برای احتیاج دو سال آینده خود تراشه ها را انبار نموده، اما بر اساس گزارش ها این تراشه ها عمدتا مربوط به سرورها هستند.

بازوی تراشه سازی هواوی، HiSilicon نام دارد و این شرکت نگران فرایند فراوری تراشه های مورد احتیاج برای گوشی ها، سرورها و دیگر گجت ها است. از آنجایی که شرکت های تراشه سازی برای همکاری با هواوی حق استفاده از تجهیزات آمریکایی ندارد، این موضوع ساخت تراشه های مورداحتیاج هواوی را دچار مسائل اساسی نموده است.

یک منبع مطلع به سایت Nikkei گفته: ما اکنون شاهد به تعویق افتادن فراوری انبوه گوشی های سری میت 40 برای حداقل یک تا دو ماه خواهیم بود. یکی دیگر از تامین کنندگان به این سایت گفته که هواوی در حال آنالیز موجودی HiSilicon و امکان استفاده از تراشه های مدیاتک و کوالکام است.

گزارش ها حاکی از آن است که هواوی سفارش های مربوط به قطعات گوشی های هوشمند را حدود 20 درصد کاهش داده و احتمالا این موضوع به انتظار هواوی بابت کاهش تقاضا گوشی ها برمی شود.

از هواوی میت 40 پرو چه انتظاراتی داریم؟

منبع: Android Authority

tafreh.ir: طفره: مجله سرگرمی، تفریحی و گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 20920

به "ظاهرا فراوری گوشی های هواوی میت 40 به تعویق افتاده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظاهرا فراوری گوشی های هواوی میت 40 به تعویق افتاده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید