عذرخواهی بانک ملی از مشتریان خود

به گزارش شیوا مارکت، در حالی که شبکه ساتنا بانک ملی در روزهای اخیر با اختلال روبرو است، این بانک ضمن عذرخواهی از مشتریان، دلیل این موضوع را بروز مشکل در سرورهای شرکت خدمات انفورماتیک گفت.

عذرخواهی بانک ملی از مشتریان خود

به گزارش، چند روزی است که شبکه ساتنا بانک ملی ایران با مشکل روبرو شده و عملیات بانکی تعدادی از مشتریان این بانک را مختل کرده است.

بر همین اساس پیگیری های خبرنگار ایسنا از بانک ملی حاکی از آن است که این مشکل مربوط به سرورهای شرکت خدمات انفورماتیک است که وظیفه سرویس دهی عمده بانک های ایرانی را دارد.

در عین حال بانک ملی ایران پس از این پیگیری ها به دلیل قطعی های مکرر و مسائل موجود در ساتنا در روزهای اخیر از همکاران و مشتریان این بانک عذرخواهی کرده است.

در اطلاعیه این بانک آمده است که دلیل قطعی های یادشده وجود مسائل در سرورهای شرکت خدمات انفورماتیک بوده که بخش اعظمی از آن حل شده و بنابر اعلام مدیران شرکت مذکور مابقی مسائل تا ساعات آینده حل خواهد شد. این در حالی است که پیگیری های ایسنا از شرکت خدمات انفورماتیک تاکنون بی نتیجه مانده است.

منبع: ایسنا

tafreh.ir: طفره: مجله سرگرمی، تفریحی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 12741

به "عذرخواهی بانک ملی از مشتریان خود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عذرخواهی بانک ملی از مشتریان خود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید