فروش فوق&zwnjالعاده 60 هزار دستگاه خودرو تا سرانجام سال، پیش فروش یک ساله در هفته آینده

به گزارش شیوا مارکت، خبرنگاران- رحمانی، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، از عرضه حدود 60 هزار دستگاه خودرو در قالب طرح فروش فوق العاده تا انتها سال جاری اطلاع داد و گفت: تا انتها سال، در هر ماه حدود 20 هزار خودرو عرضه خواهیم کرد.

فروش فوق&zwnjالعاده 60 هزار دستگاه خودرو تا سرانجام سال، پیش فروش یک ساله در هفته آینده

خبرنگاران، قرعه کشی مرحله نهم فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو با حضور نمایندگان نهادهای ناظر در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار گردید.

بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در حاشیه این مراسم، از عرضه حدود 60 هزار دستگاه خودرو در قالب طرح فروش فوق العاده تا سرانجام سال جاری اطلاع داد و گفت: تا سرانجام سال، در هر ماه حدود 20 هزار خودرو عرضه خواهیم کرد.

رحمانی اضافه کرد: در هفته آینده طرح پیش فروش با موعد تحویل یک ساله به اجرا گذاشته خواهد شد و تا سرانجام سال نیز برنامه های دیگری برای پیش فروش و مشارکت در فراوری را در دستور کار قرار داده ایم.

وی با بیان این که تمامی تعهدات در فروش های فوق العاده به روز بوده و تعهد معوقی نداریم، گفت: تا به امروز 88 هزار دستگاه خودرو در قالب فروش فوق العاده عرضه شده که از این تعداد 65 هزار دستگاه تحویل مشتریان شده است. در قرعه کشی امروز نیز 13 هزار خریدار انتخاب شده اند.

لازم به ذکر است، نتایج قرعه کشی امروز پس از تایید فرآیند قرعه کشی توسط نمایندگان نهادهای ناظر به وسیله سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

نتایج به وسیله پیامک نیز به منتخبان اعلام خواهد شد اما برای اطمینان، توصیه می گردد متقاضیان سایت فروش را ملاک نتیجه قرار دهند.

منتخبان تا پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به پرداخت وجه خودرو مطابق با بخشنامه فروش اقدام نمایند. در صورت عدم واریز نفرات فهرست ذخیره جایگزین خواهند شد.

چین: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 26073

به "فروش فوق&zwnjالعاده 60 هزار دستگاه خودرو تا سرانجام سال، پیش فروش یک ساله در هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش فوق&zwnjالعاده 60 هزار دستگاه خودرو تا سرانجام سال، پیش فروش یک ساله در هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید