فولکس واگن، نزدیک به 1 میلیارد دلار در مکزیک سرمایه گذاری می نماید

به گزارش شیوا مارکت، با سرمایه گذاری فولکس واگن در مکزیک، طی سه سال آینده 1500 شغل در این کشور ایجاد می گردد.

فولکس واگن، نزدیک به 1 میلیارد دلار در مکزیک سرمایه گذاری می نماید

هر دو شرکت خودروسازی فولکس واگن و کانتیننتال متعهد شدند سرمایه گذاری های بزرگی را در مکزیک به ارزش یک میلیارد دلار انجام دهند که یکی از بزرگ ترین مبالغ این بخش است که در دولت فعلی انجام خواهد شد و در یک روز اعلام شده است.

فولکس واگن خاطرنشان کرد که بین سال های 2022 تا 2025، 763.5 میلیون دلار در مجتمع خود در استان مرکزی پوئبلا، یکی از بزرگترین تأسیسات فولکس واگن در سطح دنیا، برای ساخت کارخانه رنگ نو سرمایه گذاری خواهد نمود و فراوری یک خودروی نو با موتور بنزینی را شروع می نماید.

این شرکت که در حال حاضر مدل های جتا، تائوس و تیگوان را در کارخانه فراوری می نماید، جزئیاتی ارائه نکرد که کدام خودرو را به خط فراوری اضافه می نماید. این شرکت افزود که کارخانه فراوری رنگ به وسیله توربین های بادی انرژی مورد نیازش را می گیرد و اولین خودروسازی است که منحصراً با انرژی پاک کار می نماید.

کانتیننتال، شرکت آلمانی سازنده قطعات خودرو هم خاطرنشان کرد که حدود 210 میلیون یورو معادل 209.16 میلیون دلار برای افتتاح یک کارخانه نو الکترونیک خودرو و توسعه ظرفیت کارخانه قطعات ترمز موجود در استان مرکزی گواناخواتو سرمایه گذاری خواهد نمود. این شرکت در بیانیه ای گفت که هر دو پروژه تقریباً تکمیل شده اند و انتظار می رود در اوایل سال آینده افتتاح شوند. انتظار می رود این پروژه ها با توسعه بشتر، بیش از 1500 شغل نو در طول سه سال آینده ایجاد نمایند.

از دیگر شرکت های خودروسازی بزرگی که در این کشور سرمایه گذاری نموده جنرال موتورز است که سال گذشته یک میلیارد دلار در مجتمع راموس آریزپه خود سرمایه گذاری کرد. جنرال موتور در این محل از سال 2023 فراوری خودرو های الکتریکی را شروع خواهد نمود. نیسان هم در ماه می از سرمایه گذاری 700 میلیون دلاری در سه سال آینده اطلاع داد.

خبرنگاران مالی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 آبان 1401 بروزرسانی: 7 آبان 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29980

به "فولکس واگن، نزدیک به 1 میلیارد دلار در مکزیک سرمایه گذاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فولکس واگن، نزدیک به 1 میلیارد دلار در مکزیک سرمایه گذاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید