قوانین کهنه و منسوخ، کلیدداری شهرداری را ربوده است

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، مهدی مقسومی دبیر نشست کمیته تدوین، تنقیح و انتشار قوانین و مقررات شهرداری های کلان شهرهای کشور با انتقاد صریح از رویه ناصواب قانونگذار در این موضوع گفت: هم اکنون قانونگذار با مشاهده آثار و تبعات منفی سلب این عنوان از شهرداری ها، پس از گذشت سال ها سعی بر تغییر قانون و بازگرداندن عنوان کلیدداری به شهرداری ها دارد که خوشبختانه، این مهم تحت عنوان قانون جامع مدیریت شهری توسط مجلس شورای اسلامی در دست آنالیز است.

قوانین کهنه و منسوخ، کلیدداری شهرداری را ربوده است

مقسومی در نخستین نشست کمیته تنقیح، تدوین و انتشار قوانین شهرداری های کلان شهرهای کشور گفت: از مهمترین اهداف این نشست می توان به سیاستگذاری، زمینه سازی، آنالیز لوایح و مقررات و ایجاد ساز وکار مناسب به منظور ایجاد مدل مطلوب و وحدت رویه یکسان در سطح کلانشهرهای کشور برای تعامل قوای مقننه، مجریه و مدیریت شهری اشاره نمود.

وی با اشاره بر اصلاحات اجرا شده از سوی مجلس شورای اسلامی و تغییر قانون جامع مدیریت شهری به قانون جامع مدیریت شهری و روستایی از نخبگان و مدیران حقوقی حاضر در این نشست خواست تا با تأمل و دقت نظر بر تخصیص های در نظر گرفته شده مانع بروز هر گونه آسیب های احتمالی بر بدنه شهرها و روستاها شوند.

مقسومی خاطر نشان کرد: آنالیز موضوعات پیش نویس لایحه بند 14 ماده 55 و پیش نویس لایحه ماده 92 از دیگر موضوعات قابل آنالیز در این نشست بود.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 1322

به "قوانین کهنه و منسوخ، کلیدداری شهرداری را ربوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوانین کهنه و منسوخ، کلیدداری شهرداری را ربوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید