لوکاشنکو: جامعه جهانی از لفاظی توخالی دست بردارد

به گزارش شیوا مارکت، تهران (پانا)-رئیس جمهوری بلاروس امروز (سه شنبه) تاکید نمود، جامعه بین المللی باید از لفاظی توخالی به سمت اعلامیه های سیاسی برجسته برای دستاوردهای حقیقی حرکت کند.

لوکاشنکو: جامعه جهانی از لفاظی توخالی دست بردارد

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهوری بلاروس در مراسم پذیرش استوارنامه های سفیران جدید در دفترش گفت: اکنون زمان، بر لزوم حرکت از لفاظی توخالی و اعلامیه های سیاسی پر سر و صدا به سمت اعمال واقعی تاکید دارد. برایمان فوق العاده مهم است که هوشیارانه این شرایط را ارزیابی نموده و تمام دستاوردهای همکاری بین المللی را حفظ کنیم.

براساس گزارش بلتا، لوکاشنکو به سفیران جدید ونزوئلا، کره شمالی، ایران، سوریه و ژاپن گفت که شروع ماموریت های دیپلماتیک آنها در بلاروس در برهه زمانی دشواری برای کل دنیا قرار گرفته است و از جمله به پاندمی کرونا، افول مالی، تشدید درگیری های بین المللی و تهدیدات جدید در فضای سایبری اشاره نمود.

او همچنین گفت، سران هیات های دیپلماتیک در هفتاد و پنجمین سالروز پیروزی در جنگ دنیای دوم به بلاروس آمده اند. لوکاشنکو با یادآوری هفتاد و پنج سال پیش گفت، شوروی به همراه متحدان غربی، نازیسم را حذف نموده و مهمترین ابزار برای همکاری برابر را که سازمان ملل متحد است، بنیان نهادند.

رئیس جمهوری بلاروس گفت، تنها اقدامات هماهنگ کل جامعه دنیای، تحقق انسانگرایی و انسجام و تقویت اعتماد دوجانبه می تواند تهدیدهایی که بشریت با آن روبرو است، خنثی نموده و یک بنیاد مستحکم برای حل و فصل مسائل ایجاد کند.

بلاگ پو: سیستم مدیریت محتوای بلاگ پو

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 24902

به "لوکاشنکو: جامعه جهانی از لفاظی توخالی دست بردارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکاشنکو: جامعه جهانی از لفاظی توخالی دست بردارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید