مارادونا: به خانواده ام گفتم که یک سفینه فضایی مرا دزدید!، با اولین حقوقم مادرم را به پیتزایی بردم

به گزارش شیوا مارکت، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین در یک مصاحبه تلویزیونی، ناگفته های جالبی از زندگی شخصی و حرفه ای خود فاش کرد.

مارادونا: به خانواده ام گفتم که یک سفینه فضایی مرا دزدید!، با اولین حقوقم مادرم را به پیتزایی بردم

به گزارش خبرنگاران، دیه گو مارادونا هرگز از جنجال و حاشیه دور نبوده و هر بار که برای مدتی نامش در رسانه برده نشده، با حرکت یا اظهارنظری عجیب، بیشتر از قبل نامش را سر زبان ها انداخته است.

این بار این اتفاق در گفت و گوی کاپیتان سابق تیم ملی آرژانتین با شبکه تلویزیونی TyC Sports آرژانتین اتفاق افتاده است، مصاحبه ای که مارادونای 59 ساله در آن چیزهای جالبی درباره زندگی شخصی و خاطرات دوران کاری اش فاش کرد.

در این مصاحبه که بیشتر حول مسائل شخصی زندگی مارادونا بود، از او پرسیده شد که آیا به وجود سفینه ها و موجودات فضایی اعتقاد دارد و او گفت: چرا دروغ بگویم؟ یک بار بعد از زیاده روی در مصرف نوشیدنی های الکلی، سه روز گم و گور شده بودم و نتوانستم به خانه ام برگردم. وقتی که به خانه برگشتم، گفتم که یک سفینه فضایی مرا دزدیده بوده است. به خانواده ام گفتم آنها مرا با خودشان برده بودند. بیشتر از این نمی توانم چیزی به شما بگویم.

مارادونا که در حال حاضر در شهر زادگاهش راهنمایی تیم خیمناسیا لاپلاتای را در برعهده دارد، در ادامه فاش کرد که در دوران بازیگری اش چندین بار پیش آمده بود که فردای شبی که تمام مدت بیدا بوده، به میدان رفته و بازی نموده است.

او در پاسخ به این سؤال که اگر قرار باشد در یک قایق تفریحی یک جشن بگیرد و سه نفر را دعوت کند، آن سه نفر چه کسانی خواهند بود، گفت: کارلوس توِس، لئو مسی و گابریل هاینتزه.

سؤال جالب دیگری که از مارادونا پرسیده شد، درباره اولین حقوقش بود. او در باره اینکه اولین حقوقش را صرف چه کاری کرد، گفت: با اولین حقوقی که گرفتم، همراه با بانوی پیرم (اشاره به مادرش) به پیتزایی رفتیم. آن روز احساس می کردم بیل گیتس (مالک مایکروسافت) هستم و او (مادر مارادونا) هم مثل ملکه سوفیا (ملکه سابق اسپانیا) شده بود.

مارادونا سپس خاطره ای تلخ از روزهای مربیگری اش در تیم ملی آرژانتین را بازگو کرد، خاطره ای مربوط به باخت 4 بر صفر آلبی سلسته مقابل آلمان در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی. او گفت: من دوست مسی هستم. وقتی به آلمان 4 بر صفر باختیم، در حالی که بسیاری از بازیکنان تیم آغاز به خرید بلیت بازگشت به خانه نموده بودند، مسی را دیدم که زیر دوش داشت گریه می کرد.

مارادونا بیش از یک بار علاقه اش به چهره های سیاسی کشورهای مختلف از جمله فیدل کاسترو و هوگو چاوز، رؤسای جمهور فقید کشورهای کوبا و ونزوئلا عنوان نموده و در مصاحبه اش با TyC Sports هم دوباره به این موضوع اشاره داشت. او در پاسخ به این سؤال که اگر یک ضیافت شام برپا کند، چه کسانی را به آن ضیافت دعوت می نماید، گفت: فیدل کاسترو، هوگو چاوز، لولا (رئیس جمهوری سابق برزیل)، نستور کرچنر، آلبرتو فرناندس، کریستینا کرچنر (همگی رؤسای سابق آرژانتین).

مارادونا در سرانجام با اشاره به گل معروفش با دست به انگلیس در جام جهانی 1986، گفت: آن گل را یک پسر معمولی به انگلیسی زد که داشت پسران ما را در جنگ فالکلند (جنگی که در سال 1982 بین انگلیس و آرژانتین برسر مالکیت جزایر فالکلند و دو جزیره دیگر در گرفت) می کشت.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 14715

به "مارادونا: به خانواده ام گفتم که یک سفینه فضایی مرا دزدید!، با اولین حقوقم مادرم را به پیتزایی بردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارادونا: به خانواده ام گفتم که یک سفینه فضایی مرا دزدید!، با اولین حقوقم مادرم را به پیتزایی بردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید