مایکروسافت از لوگوی جدید مرورگر اج رونمایی کرد

به گزارش شیوا مارکت، مایکروسافت لوگوی مرورگر مایکروسافت اج مبتنی بر کرومیوم را بازطراحی نموده است. این غول نرم افزاری چهارسال قبل نخستین لوگوی این مرورگر را معرفی کرد که به نوعی طرح مدرن شده لوگوی اینترنت اکسپلورر محسوب می شد. حالا این لوگوی جدید شبیه به یک موج است و بر اساس سیستم طراحی Fluent شرکت مایکروسافت طراحی شده است.

مایکروسافت از لوگوی جدید مرورگر اج رونمایی کرد

این لوگو به نوعی به حرف کوچک e شباهت دارد ولی دیگر به هیچ عنوان یادآور اینترنت اکسپلورر نیست. مایکروسافت حالا که تصمیم گرفته نسخه مبتنی بر کرومیوم مایکروسافت اج را عرضه کند، با این کار نشان داده که می خواهد هویت بصری آن را هم تغییر دهد.

البته مایکروسافت برای رونمایی از این لوگوی جدید رویکرد جالبی را اتخاذ نموده است و کارمندان مایکروسافت برای این موضوع مجموعه ای از پازل ها و تصاویر را منتشر نموده اند. علاقمندان حتی ناچار شده اند از آیکون مایکروسافت اج به عنوان شی سه بعدی رندر بگیرند و برای این کار باید از کد مربوط به مدل Obj که درون یکی از تصاویر مخفی شده بود استفاده می کردند. این کارها در نهایت به کلمات کشف شده در 7 سرنخ ختم می شد که باید در یک تابع جاوااسکریپت در سایت اینسایدر مایکروسافت اج وارد می شدند. با این کار، کلمات کلیدی که باید از ویدیو آموزشی موردنظر استخراج بگردد، تعیین می شد و بعد از پشت سر گذاشتن مراحل یک بازی اسکی، لوگو جدید مایکروسافت اج نمایش داده می گردد. این بازی مخفی شباهت زیادی به بازی کلاسیک SkiFree دارد که مایکروسافت در سال 1991 به عنوان سومین بسته سرگرمی برای ویندوز ارائه نموده است.

شرکت مایکروسافت هنوز در خصوص عرضه نسخه نهایی مایکروسافت اج کرومیوم تاریخ دقیقی اعلام نموده است. مایکروسافت قرار است هفته آینده یک کنفرانس برگزار کند و با توجه به رونمایی غیر رسمی از این لوگو، مطمئنا به زودی اخبار بیشتری در خصوص این مرورگر مطرح می گردد.

منبع: The Verge

tour-thailand.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 13102

به "مایکروسافت از لوگوی جدید مرورگر اج رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت از لوگوی جدید مرورگر اج رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید