متخصصان فنی و حرفه ای؛ یاری رسان سیل زدگان

به گزارش شیوا مارکت، خبرگزاری خبرنگاران-رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای از اعزام مربیان متخصص سازمان آموزش فنی و حرفه ای برای تعمیر لوازم برقی منازل سیل زدگان اطلاع داد.

متخصصان فنی و حرفه ای؛ یاری رسان سیل زدگان

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از خبرگزاری صداوسیما،غلامحسین حسینی نیا با بیان اینکه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در دولت سیزدهم به وزارت مردم معروف شد، گفت: باید با تمام توان در خدمت مردم باشیم و با توجه به وقوع سیل در استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و فارس توانستیم کمک کنیم تا بخشی از آلام و مسائل سیل زدگان حل گردد.

وی اضافه نمود: با ورود سیلاب به خانه ها بسکمک از وسایل زندگی، وسایل برقی و خانگی و تاسیسات منازل مردم آسیب دید و به همین علت گروه های سکمک را از مربیان متخصص سازمان آموزش فنی و حرفه ای به منطقه ها سیل زده اعزام کردیم.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این گروه ها با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به کنارک و چابهار اعزام شدند و توانستند خدمات تعمیر رایگان تجهیزات و لوازم خانگی ارائه نمایند و آمادگی را داریم این همکاری را در استان های فارس و هرمزگان نیز همچنان ادامه دهیم.

حسینی نیا اضافه نمود: تا به امروز 70 خانوار در کنارک و چابهار از این خدمت بهره مند شده اند و آمادگی داریم همه افرادی را که با آسیب لوازم خانگی روبرو شده اند کمک برسانیم و با توجه به اینکه قیمت لوازم خانگی گران است و امکان تعویض آن ها نیست، به تعمیر آن ها روی آورده ایم و هرچند که هزینه های تعمیرات نیز بالاست، اما متخصصان ما این خدمت را به صورت رایگان برای خانواده های سیل زده انجام می دهند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 تیر 1401 بروزرسانی: 14 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29905

به "متخصصان فنی و حرفه ای؛ یاری رسان سیل زدگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متخصصان فنی و حرفه ای؛ یاری رسان سیل زدگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید