مدیران، نقد رسانه ها را به عنوان رکن چهارم دموکراسی بپذیرند

به گزارش شیوا مارکت، استاندار سابق آذربایجان شرقی تاکید کرد: بسیار ارزشمند است که نقد باشد، اما حاشیه پردازی نشود و مدیران نیز باید به عنوان رکن چهارم دموکراسی، نقد رسانه ها را پذیرفته و در فسادستیزی به مطبوعات و رسانه ها به عنوان یک اهرم مدنی نگاه کنند.

مدیران، نقد رسانه ها را به عنوان رکن چهارم دموکراسی بپذیرند

مجید خدابخش در بازدید از غرفه خبرنگاران در دهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان در گفت وگو با این خبرگزاری، اظهار کرد: رسانه ها نباید فقط مجیزگو باشند، نقد هم جای خود را دارد و این کار رسانه ها باعث جابجایی اولویت ها در ذهن مسئولان می شود، البته که عملکرد دولت باید منعکس شود، اما ضعف ها و نقص ها باید برطرف شود.

وی با اشاره به همکاری خوب رسانه های آذربایجان شرقی در پوشش اخبار بیان نمود: هنر رسانه های آذربایجان شرقی به ویژه تبریز در این بود که اجازه ندادند حواشی، ذهن مدیران و مسئولان را درگیر کند و حاشیه سازی نکردند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه پروژه های عمرانی مزمن در آذربایجان شرقی، زیاد بود، گفت: چند مورد از این پروژه ها را در اولویت کاری خود قرار دادیم.

خدابخش اضافه کرد: پروژه راه آهن میانه-تبریز، جاده تبریز-سهند، جاده تبریز-اهر و جاده تبریز-بازرگان که عملیات عمرانی قطعه اول آن تا مرند (60 کیلومتر) آغاز شد و پروژه جاده هشترود-مراغه از جمله پروژه های اولویت دار در حوزه عمرانی در دوران استانداری من بود.

وی، نیروگاه هریس و پروژه انتقال گاز از میاندوآب به پتروشیمی را از دیگر پروژه های مهم در زمان استانداری اش عنوان نمود و اضافه کرد: توسعه پتروشیمی، یکی از ظرفیت هایی توسعه آذربایجان شرقی بوده و خوشبختانه تولید بنزین یورو پنج بدون آلودگی از جمله دستاوردهای مهم این مجموعه بود. ذوب مس و اختصاص 100 میلیون دلار ال سی به این منظور نیز از موفقیت های حوزه مالی بود.

وی در ادامه، کیفیت نمایشگاه کتاب 98 را بهتر از سال های گذشته ارزیابی و اظهار کرد: نمایشگاه کتاب سال 96 به دلیل مسائل مالی، تبدیل به چالش شده بود، اما این نمایشگاه و در کنار آن، نمایشگاه مطبوعات نیز با همکاری بخش خصوصی برگزار گشت.

خدابخش با اشاره به برخی اقداماتش در حوزه فرهنگی در زمان تصدی کرسی استانداری آذربایجان شرقی بیان نمود: تلاش برای برگزاری کنسرت های مجاز، گرامیداشت مقام عکاسان، خطاطان، شعرا، نقاشان و خطاطان و دیدار با آنان در تبریز و طی سفرهای شهرستانی و دیدار با خانواده معظم شهدا از جمله اقدامات اجرا شده در حوزه فرهنگی بود.

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 12769

به "مدیران، نقد رسانه ها را به عنوان رکن چهارم دموکراسی بپذیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران، نقد رسانه ها را به عنوان رکن چهارم دموکراسی بپذیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید