مدیر استقلال تعطیل است، وزیر جوابگو باشد، از استرا ناراحت هستیم

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، ملاقات تیم های فوتبال استقلال و پیکان در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر از ساعت 17:30 امروز دوشنبه در استادیوم آزادی شروع شد که این ملاقات با تساوی 2 به 2 به سرانجام رسید.

مدیر استقلال تعطیل است، وزیر جوابگو باشد، از استرا ناراحت هستیم

وریا غفوری پس از این ملاقات گفت: بهترین موقع است که من افتضاح مدیریت را برای شما شرح بدهم. در این مدت ما خیلی اذیت شدیم. استرا بارها با ما جلسه گذاشت و مسائل را می گفت. اما رفتار آقایان طوری بود که فکر می کرد مسئولان دستش می اندازد. همان رفتاری که با ما می کردند. انقدر به وی بدقولی کردند که این رخ داد.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در ادامه انتقاداتش گفت: اگر مشکل تحریم بوده باید روز اول در قرارداد سرمربی تیم قید می شد که به خاطر این شرایط نمی توانیم پول شما را بدهیم. هر طور حساب کنیم نمی گردد زیر این افتضاح رفت!

غفوری سپس وزیر ورزش را خطاب قرار داد و گفت: طرفداران استقلال چندین ماه است شعار فتحی حیا کن - استقلال را رها کن سر می دهند. چطور وزیر ورزش و مسئولان ورزش این شعار را نشنیدند. به نظرم وزیر ورزش باید جوابگوی این افتضاح باشد. در این مدت مدیریت استقلال تعطیل بود. اصلا مدیرعامل تعطیل است.

وی در خصوص حضور فتحی در اردوی استقلال قبل از ملاقات با پیکان نیز گفت: ایشان با کت و شلوار و پالتو آمدند و همه چیز را خوب جلوه دادند و مثل همواره طوری وانمود کردند که انگار حق با اینها بوده است. می گفت که ما در این پروند برنده هستیم. همواره همینطور بوده که می گویند ما برنده هستیم اما در انتها پرونده که فیفا آنالیز می نماید باید میلیون ها دلار خسارت بدهیم.

وریا غفوری در خصوص ناراحتی بازیکنان از استراماچونی نیز گفت: استراماچونی برای ما زحمت کشیده است. ما فقط از یک موضوع ناراحت هستیم. آن هم اینکه ایشانمی توانست نیم فصل برود و برای این طرفدار ارزش قائل گردد. استرا شرایط کشورمان را می دانست. باید می ماند اما شرایط استقلال را درک نکرد.

غفوری در خصوص اینکه خیلی از طرفداران خواهان بازی نکردن برابر پیکان شدند گفت: امروز خیلی ها گفتند که بازی نکنید اما باید بگویم که این اسم استقلال است که بزرگ است. اسم هیچکس بزرگتر از استقلال نیست. ما باید برای این تیم بجنگیم. فقط درون زمین تیم ما یک دست است. در بیرون زمین هیچ حمایتی نمی شویم.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در ادامه انتقاداتش به مدیریت باشگاه گفت: آقایان می گویند که ما تحریم هستیم و نتوانستیم پول استراماچونی را بدهیم. سوال من این است که آیا برای پرداخت پول بازیکنان هم تحریم بودید؟ چرا پول بازیکنان را نمی دهید؟

وی انتخاب ترکیبی توسط خودش و دخالت در امور فنی در بازی با پیکان را رد کرد و گفت: میلییچ به من گفت که پایش درد می نماید و به یکی بگو اماده باشد که اگر نتوانستیم تعویض شوم. به همین خاطر هماهنگ کردم برای تعویض وگرنه من نه سرمربی بودم و نه مسئولیت فنی را برعهده داشتیم. ترکیب را طبق همان بازی قبلی چیدیم و فقط رضاوند را جانشین شیخ دیاباته کردیم.

tafreh.ir: طفره: مجله سرگرمی، تفریحی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 14309

به "مدیر استقلال تعطیل است، وزیر جوابگو باشد، از استرا ناراحت هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر استقلال تعطیل است، وزیر جوابگو باشد، از استرا ناراحت هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید