مراسم آنلاین هواوی برای معرفی محصولات جدید در بازار ایران

به گزارش شیوا مارکت، چهارشنبه 4 تیر ماه مراسم آنلاین هواوی برای معرفی تنوعی از محصولات جدید و متفاوت هواوی که به زودی وارد بازار ایران می شوند برگزار خواهد شد.

مراسم آنلاین هواوی برای معرفی محصولات جدید در بازار ایران

برای تماشای مراسم روی این لینک کلیک کنید:

پخش زنده مراسم رونمایی آنلاین محصولات جدید هواوی

هواوی به عنوان یکی از شرکت های عظیم تکنولوژی جهان، علاوه بر گوشی های هوشمند محصولات دیگری مانند لپ تاپ، تبلت، ساعت هوشمند و غیره نیز فراوری می نماید که هر کدام از این محصولات سالانه رشد قابل توجهی را تجربه می نماید .

به زودی تعدادی از محصولات جدید هواوی برای حضور در بازار ایران رونمایی خواهند شد . این رویداد به دلیل مسائل مربوط به گسترش ویروس کرونا به صورت پخش زنده و استریم آنلاین برگزار می گردد و در تاریخ چهارشنبه مورخ 4 تیر از محل هتل اسپیناس پالاس در معرض دید علاقه مندان گذاشته خواهد شد .

در این رویداد آنلاین از چند محصول جدید هواوی از جمله گوشی پرچمدار Huawei P40 pro ، گوشی Huawei Nova 7i ، سری لپ تاپ های جدید هواوی و تبلت پرچمدار Huawei Matepad Pro برای بازار ایران رونمایی گردد .

علاقه مندان به اکوسیستم هواوی، در آینده نزدیک می توانند به جدیدترین محصولات هواوی علاوه بر گوشی های هوشمند نیز دسترسی داشته باشند و از مزایای آن بهره مند شوند .

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 21107

به "مراسم آنلاین هواوی برای معرفی محصولات جدید در بازار ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم آنلاین هواوی برای معرفی محصولات جدید در بازار ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید