مردم روستای شاه پسرمرد بوشهر با مشکل تامین آب روبرو هستند

به گزارش شیوا مارکت، عضو گروه جهادی افسران ولایت استان بوشهر گفت: مسئله تامین آب یکی از چالش هایی است که مردم روستای شاه پسرمرد بوشهر با آن روبرو هستند و پیگیر برطرف این مسئله هستیم.

مردم روستای شاه پسرمرد بوشهر با مشکل تامین آب روبرو هستند

صادق جمالی، عضو گروه جهادی افسران ولایت استان بوشهر در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: مسئله تامین آب یکی از اصلی ترین مشکلاتی است که مردم روستای شاه پسرمرد از توابع بخش بوشکان با آن روبرو اند و برای حل این مسئله، حدود 4 ماه پیش از مسئولان استانی درخواست کردیم در این روستا حاضر شوند و پای درد دل مردم بنشینند و به مشکلاتشان رسیدگی نمایند.

جمالی اضافه کرد: در جلساتی که گروه جهادی افسران ولایت استان بوشهر با مسئولان برگزار کرد، یکسری قول ها از سوی مسئولان داده شد؛ از جمله اینکه تا 30 نوبت و به مدت 10 هفته برای مردم روستا آب رایگان ارسال می گردد و بعد از آن، چاره ای اساسی برای حل مشکل آب روستا بیندیشند. همچنین در این جلسه قرار بر این شد تانکری اختصاصی در این روستا قرار گیرد و مردم از نظر تامین آب، دغدغه ای نداشته باشند.

این عضو گروه جهادی افسران ولایت استان بوشهر اظهار کرد: اکنون 4 ماه از برگزاری این جلسه گذشته و هنوز اقدامی از سوی مسئولان استانی صورت نگرفته و مردم همچون سنوات گذشته با پرداخت هزینه، آب مورد احتیاج خود را تامین می نمایند.

وی بیان نمود: روستای شاه پسرمرد به دلیل قرار دریافت در ارتقاع، فاقد سیستم لوله کشی است و مردم باید هر بار با پرداخت هزینه ای، آب مورد احتیاج خود را تامین می نمایند.

جمالی اظهار کرد: بحث انتقال آب به این روستا یکی دیگر از چالش هایی است که مردم منطقه با آن درگیرند و پیگیر آن هستیم تا مشکلشان حل گردد، اما سنگ اندازی هایی از طرف بعضی افراد در این زمینه صورت می گیرد و امیدواریم به زودی این مسئله را به نتیجه برسانیم.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 12849

به "مردم روستای شاه پسرمرد بوشهر با مشکل تامین آب روبرو هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم روستای شاه پسرمرد بوشهر با مشکل تامین آب روبرو هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید