مسلمان &ndash برانکو، یک رویارویی جذاب

به گزارش شیوا مارکت، شاید بگویید مسلمان در این بازی سراغ برانکو نمی رود و با همبازیان سابقش هم برخوردی سرد خواهد داشت اما واقعیت این است که او به شکلی حرفه ای سلیقه برانکو را درک نموده و با با این موضوع کنار آمده است.

مسلمان &ndash برانکو، یک رویارویی جذاب

به گزارش خبرنگاران ، رویارویی برانکو و مسلمان اگر حساس تر از تقابل برانکو و منصوریان نباشد، کم اهمیت تر از آن هم نیست. به ویژه که ستاره پیشین پرسپولیس حالا بازوبند کاپیتانی ذوب آهن را هم به بازو می بندد و همین هفته پیش با یک پنالتی دروازه فولاد را باز کرد.

محسن مسلمان بعد از سال ها به ذوب آهن برگشته و شاگرد مردی شده که در تیم امید هم مربی اش بود و رابطه دوستانه ای با هم دارند. به احتمال زیاد علیرضا منصوریان با در نظر دریافت آنچه بین مسلمان و برانکو گذشته، در بازی با پرسپولیس هم این بازیکن را با بازوبند کاپیتانی به میدان خواهد فرستاد.

شاید خیلی ها تصورشان این باشد که مسلمان در این بازی سراغ برانکو ایوانکوویچ نرود و با همبازیان سابقش هم برخوردی سرد داشته باشد اما واقعیت این است که او به شکلی حرفه ای سلیقه برانکو را درک نموده و با این موضوع و جدایی اش از پرسپولیس تا حدودی کنار آمده است. پس می توانیم انتظار داشته باشیم که پیش از بازی سراغ برانکو برود و با بازیکنان پرسپولیس هم برخورد گرم و صمیمانه ای داشته باشد.

پیش بینی برخورد دوستانه طرفداران با محسن مسلمان هم که دیگر کار سختی نیست. طرفدارانی که کل فصل قبل و در زمان نیمکت نشینی این بازیکن نام او را صدا زدند اما برانکو سر حرفش ایستاد و به مسلمان خیلی کم میدان داد. با این حال از آنجا که مسلمان به نوعی از پرسپولیس کنار گذاشته شد و بر خلاف میل باطنی اش پرسپولیس را ترک کرد، حتما طرفداران باز هم تحویلش می گیرند و او تشویق خواهد شد و این خودش بهترین اهرم است برای بالا بردن انگیزه های این بازیکن برای اثبات توانایی هایش به برانکو که از او امید بریده بود.

2 - 270

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 2307

به "مسلمان &ndash برانکو، یک رویارویی جذاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسلمان &ndash برانکو، یک رویارویی جذاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید