مسائل تعاونی های مرزنشینان غرب هرمزگان باید حل وفصل گردد

به گزارش شیوا مارکت، نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس خواهان رسیدگی جدی به وضعیت تعاونی مرزنشینان پارسیان و غرب هرمزگان و رفع شدن مشکلاتشان شد.

مسائل تعاونی های مرزنشینان غرب هرمزگان باید حل وفصل گردد
به گزارش خبرنگاران، ناصر شریفی در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی استان هرمزگان، با اشاره به مسائل تعاونی مرزنشینان پارسیان و غرب هرمزگان خواهان حل مسائل پیش روی تعاونی ها شد که با همکاری اداره کل امور مالیاتی استان تصمیمات خوبی در این زمینه گرفته شد.

وی افزود: بیش از 18 صنعت بزرگ، دو بندر مهم و استراتژیک، معادن غنی، پالایشگاه نفت و گاز، مجتمع بزرگ کشتی سازی، مناطق ویژه صنایع معدنی، فلزی و انرژی بر در استان حضور دارند که همه آن ها ظرفیتی برای استان هرمزگان محسوب می شوند تا بر اقتصاد کشور اثر خوبی بگذارد.

این نماینده مجلس اظهار داشت: از آنجایی که پرداخت مالیات عمران و آبادانی در تمام نقاط کشور، شهرها و به ویژه روستاها را به دنبال دارد، حائز اهمیت است.

شریفی ابراز کرد: بر اساس مصوبه قانونی مجلس مازاد وصول مالیات به استان برگردانده می گردد و بازگشت مازاد وصول مالیات منجر به توسعه استان می گردد.

وی عنوان نمود: مسائل تعاونی های مرزنشینان غرب هرمزگان باید حل وفصل گردد، چراکه با برطرف مسائل این قشر از جامعه بخشی از مسائل مردم مرتفع می گردد، این به عنوان یک موضوع اساسی برای نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس در اولویت است.

شریفی در سرانجام از مسئولان امر خواست در جهت مساعدت به دهیاری های غرب استان هرمزگان و یاری به پروژه های عمرانی و خدماتی در سطح روستاها تصمیمات قابل ملاحظه ای اتخاذ گردد.

sloblag.com: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 1972

به "مسائل تعاونی های مرزنشینان غرب هرمزگان باید حل وفصل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل تعاونی های مرزنشینان غرب هرمزگان باید حل وفصل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید