مصائب سفر با حیوانات خانگی

به گزارش شیوا مارکت، با حیوانات خانگی در سفر چه کنیم؟ راحت ترین و ایمن ترین راه برای همراهی حیوانات با ما در سفرهای هوایی چیست؟

مصائب سفر با حیوانات خانگی

حیوانات خانگی را نمی توان به حال خود و بدون آب و غذا طی مدت یک یا دو هفته تعطیلات نوروز تنها گذاشت. اگر هم آنها را در قفس با آب و غذای کافی تنها بگذارید یا در خانه آزاد رهایشان کنید، باز هم استرس ها و نگرانی های خاص خودش را دارد.

خیلی ها هم ترجیح می دهند حیوان خانگی خود را در زمان مسافرت به یکی از دوستان یا اعضای خانواده بسپرند. اما حیوانات خانگی به این راحتی با کسی خو نمی گیرند و ممکن است منجر به آزار خود و صاحب نو یا موقتشان شوند. مهم تر از همه، شاید دوست شما تا به حال حیوان خانگی نداشته باشد و نداند که چطور با آن رفتار کند. خلاصه که به دلشوره اش نمی ارزد و در نهایت شما تصمیم می گیرید آن را همراه خود به سفر ببرید تا آب و هوا عوض کند. اگر بخواهید با ماشین خود سفر کنید که هیچ، اما اگر بخواهید با هواپیما سفر کنید، به این راحتی ها هم نیست.

سفرهای هوایی با حیوانات خانگی

بسیاری از خطوط هوایی منعی برای سوار کردن حیوانات در ابعاد و میزان های مختلف ندارند. شما می توانید آنها را با ساک، قفس یا بار حمل کنید. بعضی ایالات امریکا یا کشورهای دیگر تأییدیه سلامت و پزشکی هم برای حیوانات می خواهند. به شما توصیه می کنیم که برگه تأیید سلامت از سوی دامپزشک شامل انجام تزریق های ضروری را همراه داشته باشد. قبل از اینکه بلیت خریداری کنید، حتماً به وسیله وب سایت یا تماس تلفنی قانون مربوط به همراه بردن حیوانات خانگی در پرواز را آنالیز کنید.

بعضی کشورها سخت گیر هستند و محدودیت های زیادی دارند. بیشتر حیوانات باید سنشان بین 8 تا 12 هفته باشد تا اجازه پرواز با هواپیما را داشته باشند. انجمن دامپزشکی امریکا توصیه می نماید که سگ ها و گربه ها را در پرواز بی حس یا بیهوش نکنیم. این کار تعادل طبیعی و آرامش آنها را بر هم می زند و منجر به آسیب رساندن به این حیوانات بی آزار می گردد. البته، بیشتر این قوانین مربوط به ایالات متحده هستند و ممکن است برای قاره های مختلف فرق داشته باشد. به هر حال، قبل از هر چیز، با آژانس هواپیمایی حمل حیوانات خانگی خود را در میان بگذارید.

ساک: حیواناتی که خیلی کوچک باشند را می توان در ساک و محفظه ای که جلوی جایگاه شما قرار گرفته است نگه داشت. البته، حدود 50 تا 100 دلار در ازای هر حیوان باید هزینه پرداخت کرد. بیشتر خطوط هوایی فقط سگ ها و گربه ها را قبول می نمایند. هواپیماییDelta پرندگان، خرگوش، موش خرما، همستر و خوکچه هندی را نیز قبول می نماید اما هواپیمایی Southwest به هیچ حیوانی اجازه پرواز نمی دهد.

چمدان: معمولاً حیوانات پستاندار خونگرمی که بزرگ تر هستند و همین طور پرندگان را در قفس می گذارند و مانند چمدان آنالیز می نمایند. این حیوانات باید در قفس های راحت و مطمئنی باشند. حیوانات خانگی با امنیت در زیر هواپیما در یک بخش گرم و فشرده و در کابین مجزا نگهداری می شوند. هزینه حمل این حیوانات معمولاً 100 دلار است. گاهی اوقات در پروازهای غیرمستقیم خیلی سخت است که حیوانات را هم مانند چمدان و سایر بارها به این طرف و آن طرف حمل کرد. وقتی در حال رزرو بلیت هستید، بین یک تا سه ساعت زمان اضافه برای خود خریداری کنید تا بتوانید به راحتی و بدون دلشوره از دست دادن پرواز به سفر خود ادامه دهید.

محموله هوایی: بسیاری از خطوط هوایی خدمات بار و محموله های هوایی را دارند. این گزینه برای فرستادن حیوانات خانگی برای دوستان و اعضای خانواده بدون حضور صاحب آنهاست. هزینه ارسال آنها به میزان و مقصد حیوان بستگی دارد. آژانس هوایی منتخب خود را برای اطلاعات بیشتر چک کنید. همواره برچسب هویت و شناسایی شامل آدرس و شماره تلفن صاحب حیوان و فرد دریافت نماینده حیوان را به آن متصل کنید. علاوه بر این، قلاده یا پوزه بند به حیوان نبندید زیرا ممکن است حیوان دچار خفگی گردد.

منبع: فوت و فن
انتشار: 17 مرداد 1401 بروزرسانی: 17 مرداد 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29936

به "مصائب سفر با حیوانات خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصائب سفر با حیوانات خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید