معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی از مراکز جهاد دانشگاهی قم بازدید کرد

به گزارش شیوا مارکت، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی و هیئت همراه از بخش های مختلف جهاد دانشگاهی واحد قم بازدید کرد و از نزدیک با فعالیت های آموزشی و پژوهشی این واحد آشنا شد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی از مراکز جهاد دانشگاهی قم بازدید کرد

به گزارش خبرنگاران، دکتر سعید پورعلی طی بازدید از فعالیت های آموزشی و پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، از مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری این واحد نیز بازدید کرد.

دکتر پورعلی همچنین از مجتمع گردشگری و کوشک تاریخی جهاد دانشگاهی واحد استان قم در منطقه جنت آباد بازدید کرد و از نزدیک با جاذبه های توریستی، اکوتوریسم و کویرنوردی این منطقه جهت برگزاری اردوهای دانشجویی آشنا شد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی همچنین با ظرفیت ها و پتانسیل های جهاد دانشگاهی واحد استان قم در برگزاری اردوهای علمی، سیاحتی و زیارتی ویژه دانشجویان و اساتید دانشگاه های داخل و خارج از کشور آشنا شد و ضمن گفت وگو با یکی از اساتید معماری اسلامی دانشگاه باری کشور ایتالیا از علاقه مندی دانشجویان ایتالیایی برای حضور در ایران و آشنایی با فرهنگ و تمدن اسلامی - ایرانی و برقراری ارتباطات علمی بین واتیکان و قم آگاه شد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی | تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 16599

به "معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی از مراکز جهاد دانشگاهی قم بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی از مراکز جهاد دانشگاهی قم بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید