معروف: مقابل کره جنوبی باید پیروز شویم

به گزارش شیوا مارکت، کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان گفت: بازی سختی در پیش داریم و امیدوارم مقابل کره جنوبی به رجحان دست یابیم.

معروف: مقابل کره جنوبی باید پیروز شویم

به گزارش ، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان پس از پیروزی سه بر صفر ایران مقابل چین و صعود به مرحله نیمه نهایی به عنوان صدرنشین گروه، افزود: امروز هر 2 تیم ایران و چین از صعود به مرحله نیمه نهایی مطمئن بودند. به همین دلیل، همه جنگندگی و نمایش بهتری در دور بعدی مسابقات از دو تیم ایران و چین خواهند دید.

او درباره دیدار با کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی نیز گفت: بازی مهمی برابر کره داریم که باید پیروز شویم و چیزی برای از دست دادن نداریم.

کاپیتان تیم ملی والیبال تاکید کرد: زمان کافی برای فکر کردن درباره بازی بعدی داریم. جمعه استراحت می کنیم و برای ریکاوری بدنی و ذهنی، فرصت خوبی داریم.

وی با بیان این که کره ای ها در دفاع خیلی خوب هستند، ادامه داد: شهریورماه سال جاری بازی سختی با کره در قهرمانی آسیا در تهران داشتیم و اینجا در نیمه نهایی انتخابی المپیک نیز انتظار بازی سختی برابر این تیم داریم.

معروف تاکید کرد: قبلا هم گفتم تیم ایران در فرم و شرایط خیلی خوبی واقع شده است و فکر می کنم تیم قدرتمندی داریم و هیچ مسئله ای برای مسابقه با کره نخواهیم داشت.

کاپیتان تیم ملی والیبال درپاسخ به پرسش خبرنگاری، مبنی بر این که شرایط سیاسی ایران به نظر ناپایدار می رسد، آیا نگرانی ندارید؟ گفت: من فکر نمی کنم که شرایط سیاسی ایران ناپایدار باشد. ما فعلا در یک تورنمنت سخت هستیم و با توجه به این که اینجا در چین حضور داریم و به دلیل اهمیت بسیار بالای این رقابت ها، خبر ها را خیلی دنبال نمی کنیم و تمام تمرکزمان روی این مسابقات است و این که پیروز شویم سهمیه المپیک را به دست بیاوریم. برای مسائل غیر از ورزش و رقابت های انتخابی المپیک، قطعا در زمان دیگری وقت فکر کردن داریم.

tafatton.ir: تفطن: گردشگری، تور لحظه آخری ارزان قیمت، بلیط، ویزا، هتل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 15268

به "معروف: مقابل کره جنوبی باید پیروز شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف: مقابل کره جنوبی باید پیروز شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید