مقابل سپاهان دنبال پیروزی هستیم، دفاع خوبی داریم

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، مهدی تارتار عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: تیم سپاهان اصفهان از تیم های خوب لیگ برتر است و فردا بازی سختی خواهیم داشت.

مقابل سپاهان دنبال پیروزی هستیم، دفاع خوبی داریم

وی اضافه نمود: در همه مسابقات برای کسب پیروزی و سه امتیاز وارد مسابقه می شویم و امیدواریم فردا نیز با حمایت هوادارانمان بتوانیم به پیروزی دست یابیم.

سرمربی پارس جنوبی جم با اشاره به اینکه سپاهان پرافتخارترین تیم لیگ برتر است اعلام نمود: امیر قلعه نویی پرافتخارترین مربی ایران است و همین موضوع بیانگر این است که بازی سختی را مقابل این تیم خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه در بازی های خانگی عملکرد خوبی داریم، اضافه نمود: بازیکنان ما این قدر خوب بازی می نمایند که فضای چندانی به حریف نمی دهند و سپاهان نیز فردا بازی سختی را مقابل ما خواهد داشت.

تارتار با بیان اینکه به علت شکست هفته قبل دنبال کسب هر سه امتیاز در بازی فردا هستیم، بیان نمود: امیدواریم نکاتی که به بازیکنان گفته ایم را رعایت نمایند و فردا به هر سه امتیاز مسابقه دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه سپاهانی ها روی ضربات ایستگاهی خوب کار می نمایند، ادامه داد: تمرینات خوبی داشته ایم که به سپاهانی ها ضربه ایستگاهی ندهیم.

سرمربی پارس جنوبی جم با تقدیر از هواداران این تیم اضافه نمود: فردا منتظر حضور گسترده و پرشور هواداران در استادیوم هستیم تا به پیروزی دست یابیم و انتظار داریم استادیوم مثل بازی با استقلال پر گردد.

وی با بیان اینکه برای مسابقه فردا محروم نداریم، اعلام نمود: خط دفاعی خوبی داریم و به این خط دفاعی امیدوار هستیم و قطعا در همه مسابات عملکرد خوبی خواهیم داشت.

تارتار با بیان اینکه ابراهیم صالحی با انگیزه بالایی بازی می نماید، اضافه نمود: بازیکنان خوبی داریم که همه خوب و بامعرفت هستند و هیچ وقت کم کاری از انها نخواهیم دید.

sloblag.com: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 457

به "مقابل سپاهان دنبال پیروزی هستیم، دفاع خوبی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابل سپاهان دنبال پیروزی هستیم، دفاع خوبی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید