مقاله: استایل استیو مک کوئین؛ پادشاه همه مک کول ها

به گزارش شیوا مارکت، مک کوئین عاشق کت و شلوار های سه تکه خوش دوخت هم بود. کت گشاد، شلوار پیلی دار و کراوات او در فیلم حادثه توماس کراون را به یاد بیاورید که چقدر او را مرموز و قدرتمند نشان می داد.

مقاله: استایل استیو مک کوئین؛ پادشاه همه مک کول ها

با این که ظاهر مک کوئین نشانگر شخصیت او بوده، انتخاب لباس فقط بخشی از آن چیزی است که این بازیگر را تا این حد نمادین نموده است. پوشیدن یک دست کت و شلوار و عینک آفتابی کار ساده ای است، اما الگوبرداری از آن شخصیت مستحکم و اعتمادبه نفس انکارناپذیر او سخت است.

ضد قهرمان هالیوود، 40 سال بعد از مرگش هنوز هم سلطان جذابیت خوانده می گردد. این پسر بد واقعی و بچه خیابانی که سرنوشتش را آنطور که می خواست، تغییر داد. مک کوئین یکی از پردرآمدترین بازیگران جنبش پادفرهنگ دهه های 1960 و 70 بود. با این که برخی ها معتقدند، خیلی ها می توانند دنباله روی او باشند (مثل رایان گاسلینگ و دنیل کرگ)، واقعیت این است که ما هنوز کسی را پیدا ننموده ایم که شبیه او باشد.

او همچنان در برابر تردید های سیاسی و اجتماعی، حسی از انرژی و تخیل به ما می دهد. مد، هنر و فرهنگ، مدت ها است راهی برای به چالش کشیدن مسائل زندگی است که خیلی ها ترجیح می دهند پنهانشان نمایند؛ اما استیو مک کوئین به ما یادآوری می نماید که ریسک نکردن تنها راه حل این دنیای در حال تغییر نیست.

منبع مقاله: استایل استیو مک کوئین؛ پادشاه همه مک کول ها

انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29723

به "مقاله: استایل استیو مک کوئین؛ پادشاه همه مک کول ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: استایل استیو مک کوئین؛ پادشاه همه مک کول ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید