می خواهیم در میان 20 تیم برتر دنیا در والیبال بانوان باشیم

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، جواد مهرگان مشاور فنی تیم ملی بانوان ایران در آستانه سفر به اسلوونی و کرواسی گفت: ما در بخش اول در اسلوونی حضور داریم و بازی های محبت آمیز خواهیم داشت و سپس در تورنمنت کرواسی شرکت می کنیم. در کرواسی تیم هایی از آمریکا، چین، ژاپن، کرواسی، مجارستان، اسلوونی و چند کشور دیگر شرکت می نمایند. بازی های محبت آمیز خیلی خوبی در پیش داریم؛ به ویژه آنکه با تیم هایی از شرق قاره آسیا دیدار خواهیم کرد و همچنین با تیم ملی کرواسی نیز دیدار خواهیم داشت. این اردو یک موقعیت خیلی خوب است تا بازیکنان تمریناتی را که سپری کردند، در مسابقات به نمایش بگذارند و باید از تیم های حاضر در تورنمنت چیزهای خوبی یاد بگیریم و آنچه یاد گرفتیم را در مسابقه به اجرا بگذاریم.

می خواهیم در میان 20 تیم برتر دنیا در والیبال بانوان باشیم

او در ادامه، در تشریح روند آماده سازی بازیکنان تیم ملی بانوان اعلام کرد: ما طبق برنامه ریزی که داشتیم، پیش رفتیم و روند پیشرفت ما خوب بوده است. در تورنمنت باید خود را محک بزنیم زیرا در تورنمنت است که می توانیم بفهمیم برنامه ریزی ما خوب جواب داده است یا نه و بعد از این تورنمنت فرصت 3 هفته ای داریم تا نقاط ضعف را ترمیم کنیم.

مهرگان در بخش بعدی صحبت های خود درباره تغییرات در تیم ملی و روند ملی پوشان، افزود: پیشرفت و روند تغییرات تیم را در تورنمنت خواهیم دید. هدف گذاری که ابتدای سال با بازیکنان انجام دادیم، این بود که پتانسیل والیبال ایران برای رسیدن به جمع تیم های برتر آسیا را نشان دهیم زیرا این پتانسیل وجود دارد و ما می خواهیم در میان 20 تیم برتر جهان باشیم. فدراسیون از ما حمایت کرد و تمرینات خوبی داشتیم و آنچه نیاز داشتیم، فراهم شد و علاوه بر اینکه به دنبال نمایش های درخشان هستیم، می خواهیم تیمی بسازیم که همه به آن افتخار نمایند. احساس می کنم راستای که آغاز کردیم، به نتایج درخشان منتج می گردد.

مشاور فنی تیم ملی با اشاره به حضور داوری در تمرینات تیم ملی بانوان، گفت: ایشان استراتژی خوبی دارند و به بازیکنان ملی پوش و تیم های ملی اهمیت می دهند و سعی می نمایند تا بهترین شرایط را فراهم نمایند. می دانم که محدودیت هایی داریم اما ایشان حمایت کردند و همچنین باید از حمایت های خانم زبردست نیز قدردانی کنم. از این به بعد اما ما به حمایت بیشتری نیاز داریم زیرا می خواهیم نتایج متفاوتی رقم بزنیم و در این راستا نیاز داریم تا آماده سازی متفاوتی داشته باشیم. امیدوارم در این راستا حمایت ها بیشتر گردد و هر چند تا الان بسیار خوب بوده است اما با توجه به فضای مثبت والیبال کشور، امیدوارم این حمایت ها بیشتر شده و تداوم داشته باشد تا نتایج درخشانی رقم بزنیم و باعث سربلندی والیبال کشور شویم.

او در سرانجام درباره تیم ملی بزرگسالان مردان ایران و حضور در مرحله نهایی لیگ ملت ها افزود: تیم ملی ایران تا به امروز خیلی پیروز بوده و عملکرد درخشان و با ثباتی داشته و باعث افتخار همه است. اگر بازی به بازی فکر کنیم، دستیابی به سکو دور از دسترس نیست. باید تمرکز خود را حفظ کنیم و درک کنیم که شرایط در دور نهایی، متفاوت است.

tafreh.ir: طفره: مجله سرگرمی، تفریحی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 7634

به "می خواهیم در میان 20 تیم برتر دنیا در والیبال بانوان باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواهیم در میان 20 تیم برتر دنیا در والیبال بانوان باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید