نروژ: مذاکرات میان نمایندگان دولت و مخالفان ونزوئلا ادامه می یابد

به گزارش شیوا مارکت، وزارت امور خارجه نروژ خبر داد که نمایندگان دولت و مخالفان ونزوئلا قصد دارند هفته آینده به اسلو بازگشته تا مذاکرات را ادامه دهند.

نروژ: مذاکرات میان نمایندگان دولت و مخالفان ونزوئلا ادامه می یابد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، وزارت امور خارجه نروژ طی بیانیه ای خبر داد که نمایندگان دولت و مخالفان ونزوئلا قصد دارند تا هفته آینده به اسلو بازگشته تا به مذاکرات خود برای یافتن راه حلی برای بحران این کشور ادامه دهند.

خوان گوایدو رئیس جمهور خودخوانده ونزوئلا سوم بهمن ماه 1397 با حمایت های آمریکا و متحدانش، خود را رئیس جمهور ونزوئلا خواند و به فاصله کمتر از نیم ساعت نیز دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز در بیانیه ای او را به عنوان رئیس جمهور موقت ونزوئلا به رسمیت شناخت.

آمریکا مدت هاست به جهت تغییر نظام در این کشور فشارهایی را به ونزوئلا و مردم آن وارد کرده و حتی مقام های ارشد کاخ سفید تهدید به حمله نظامی کرده اند.

این اقدام های مداخله جویانه آمریکا و متحدان غربی اش با مخالفت ایران، روسیه، چین،کوبا، بولیوی، ترکیه و برخی کشورهای دیگر روبرو شده است.

اما انتها با شکست خوردن کودتای گوایدو و هوادارانش، اکنون آن ها پذیرفته اند که در نروژ با نمایندگان دولت قانونی کاراکاس پای میز مذاکره بنشینند.

.

tafatton.ir: تفطن: گردشگری، تور لحظه آخری ارزان قیمت، بلیط، ویزا، هتل

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 6289

به "نروژ: مذاکرات میان نمایندگان دولت و مخالفان ونزوئلا ادامه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نروژ: مذاکرات میان نمایندگان دولت و مخالفان ونزوئلا ادامه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید