نقش باکو در بازگرداندن بلیت های فینال لیگ اروپا به یوفا توسط چلسی و آرسنال

به گزارش شیوا مارکت، تیم های چلسی و آرسنال در اعتراض به کیفیت پایین خدمات هوایی و قیمت هنگفت هتل های باکو سهمیه بلیت طرفداران خود برای بازی فینال لیگ اروپا را به یوفا باز می گردانند.

نقش باکو در بازگرداندن بلیت های فینال لیگ اروپا به یوفا توسط چلسی و آرسنال

برای لذت بردن از تور اروپا با بهترین ها مشورت کنید و مناسبترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه تایمز انگلیس، تیم های چلسی و آرسنال در حدود 6 هزار بلیت بازی فینال لیگ اروپا را به اتحادیه فوتبا اروپا (یوفا) باز می گردانند.

در ادامه این خبر رسانه انگلیسی آمده است: تیم های چلسی و آرسنال حتی نتوانستند نیمی از سهمیه بلیت های معین شده از سوی یوفا برای بازی فینال لیگ اروپا در استادیوم المپیک باکو را به فروش رسانند. اکنون تیم آرسنال فقط پیروز به فروش 3500 بلیت شده و این آمار برای تیم چلسی 2000 بلیت است. دلایل عدم تقاضا برای خرید بلیت ها از سوی طرفداران تیم های چلسی و آرسنال هزینه هنگفت انتقال هوایی و ظرفیت پایین تخلیه مسافر فرودگاه باکو، آغاز دیرهنگام بازی و تصمیم هتل های این شهر به افزایش چند برابری قیمت ها اعلام شده اند.

بر اساس این گزارش، حتی شاید سهمیه 2000 هزار بلیت برای اسپانسر یوفا نیز بازگردانده شوند. طبق قوانین یوفا اگر تیم ها سهمیه بلیت ها را نفروشند و تصمیم به بازگرداندن آنها بگیرند در اختیار طرفداران فوتبال کشور میزبان بازی فینال لیگ اروپا قرار خواهد گرفت. تاکنون 23 هزار بلیت این بازی به فروخته شده است.

این بازی قرار است در تاریخ 29 مِی (8 خرداد) در استادیوم المپیک شهر باکو برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مرداد 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 6196

به "نقش باکو در بازگرداندن بلیت های فینال لیگ اروپا به یوفا توسط چلسی و آرسنال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش باکو در بازگرداندن بلیت های فینال لیگ اروپا به یوفا توسط چلسی و آرسنال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید